Floral Pant






Pantolon:Stradivarius (Yeni Sezon)
Çanta:Furla Candy Bag
Ayakkabı:Converse
Bileklikler:Forever 21,Koton

CONVERSATION

14 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. bahar sana yakışıyo zetoo <3

    YanıtlaSil
  2. ohh nasıl tiril tiril bir görüntü renkler zaten içim açtı yok yakışmış zetom;)

    YanıtlaSil
  3. cantana sahane eslik etmisler.. Canta delisi olarak ben once ona bakiyorum galiba.. ;)

    YanıtlaSil
  4. Saçların uzuyor ne güzel :) Bilekliklerin cok hoş sende öylesin ;)

    YanıtlaSil
  5. canım çok çok güzel olmuşsun içimi açtın yahuuuu:) bugün işe gelirken yine karalar bağlamak zorunda kalan ben pantolon arayışı içerisindeyim fakat karnım burnumda olduğundan öyle tırım tırım gezemiyorum eskisi gibi. Buna istinaden sorum geliyor: pantolonun kumaşı esnek mi beli rahat ve düşük mü? Bu yanıtlara göre belki de sayende bir pantolon edinebilecğeim:) Öperim

    YanıtlaSil
  6. aaaa cok tatlı olmus floral pantolon :)ama ustundeki renkli bluzla ben daha çok sevdiğimi söylemek isterim:)))



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Yaa ben seni yerim minnoş yaa:)ikinci fotoğrafa bayıldımm nası güzelsin orda!!!floral pantolonda çok şeker ben bir türlü istediğim gibi bulamadım:)öperim minnoşum!

    YanıtlaSil
  8. bu cıcekler herkese yaksıtı bu aralar sana da oyle..benımde son postum boyle olacak sanırm:))) cok tatlısınn:)

    YanıtlaSil
  9. Floral desenleri her şekilde kullananları ksıkanıyorum:) pantalonlar özellikle favorim. Bunun rengide cok güzelmiş zetom tonlarına bayıldım.
    HArikasın yine, yaz kızı, yaz ruhlu gülümsemesi güzel:)

    YanıtlaSil
  10. zetocuğum merhaba ben uzun zamandır takipçinim adım irem :)

    ne zamandan beri bu mint yeşili converselerden arıorum ama ne yazıkki numaramı bulamadım. internetten baktım bir tane numaramı buldum ama resimlerden renginden emin olamıyorum. resimlerde turkuaz gibi mint gibi durmuyor.ayakkabının kutusu duruyorsa bi rengine bakmanı rica edicektim çünkü hiçbiryerden bu bilgiye ulaşamıyorum. benim numarasını bulduğum Ct Chuck Taylor As Aruba Blue Ox.
    Teşekkürlerrrrrrrr

    YanıtlaSil
  11. İremcim kutusu yok o yüzden blemiyorum ben mint yeşili diye almış abim istanbulda yaşıyosan ben heryerde gördüm taksimde özellikle bilgin olsun canım.

    YanıtlaSil
  12. istanbulun altını üstüne getirdim en sonunda sana bahsettiğim siteden risk aldım ve sipariş ettim. şansıma mint yeşili geldi çok mutluyum çok. Teşekkür ederim zetocum :D (irem )

    YanıtlaSil