Ordan Burdan


Tam sıcak havalara kavuştuk derken yine yağmurlara esir olduk biz. Tatil planları yapmak istiyorum artık. Yaz resimleri yine beni gaza getiriyor:) Gene saçlarıma takmış durumdayım dönemsel takıntılarım başladı:)


Aksesuarlarıma en son eklenen parçalar bunlar. Sivri sivri, asi bu bileklikleri dostum getirdi. Böle sürprizlere bayılıyorum ben:) (Forever 21)


Ne giydim postlarına biraz ara verdim. Malum hava koşulları. Ama instagram da paylaşıyorum aklıma geldikçe. Çiçekli pantolonlarıma bir yenisini daha ekledim. Bu seferkini ayrı bi seviyorum. (Stradivarius)


Neon pantolonlardan bahsetmiştim size. İstanbula gidince bi kaç tane almadan duramadım. Bahar şenlikleri başlamışken giydim. Bu arada heyecanlıyım şu sıralar ve işlerim çok yoğun. Maillere ve yorumlara cevap veremedim kusura bakmayın. En kısa sürede dönücem hepinize. Öpüyorum çok çok çok...

CONVERSATION

18 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. Bilekliklerin çok güzel, böyle dostlar herkese lazım;))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. saçlarıma bende takmış durumdayım canım, uzun saçlarımı çok özledim bu aralar...güzel bir hafta olsun hepimiz için sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. kısa kısa ne güzel olmuş böyle:))) çicekli pantolonla mint converse pek başarılı:) dikenli bilezikleri ayrıca sevdik:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Zetocuğum aynen dediğin gibi bu ara yoğunsun galiba,bi mail atmıştım sana müsait olunca dönersen sevinirim,biz de seni öpüyoruz,heyecanın hiç bitmesin:))

    YanıtlaSil
  5. instagram kullanıcı adınız?

    YanıtlaSil
  6. zeto bende geldım :))) herkes uzun zamandr takıp edıyormus tu tu tu bana:)))) cıcıkelı pantolonun ve yenı bıleklıklerın supermıs...bırde sac tonuna bayıldım :)))

    ınstagram@kuzununannesi..sevgıler

    YanıtlaSil
  7. cok guzel fotograflar :)

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. çiçekli pantolonun çok çok güzeel..

    YanıtlaSil
  9. saçlarının rengine bayıldım. kuafördemi boyattın.sen tutturmuş olamazsın değilmi bu rengi :)) sen boyadıysan hangi renkleri kullandın.

    YanıtlaSil
  10. canımmm her halinlee çoook güzelsin.Saçların fıstıkk gibii herşeyin harikaa :) Eskisi gibi postlarını sabırsızlıkla bekliyorum,öperim çoook

    YanıtlaSil
  11. Şu anki saçlarına bayılıyorum hem rengi hem boyu hatta borda elbiseli fotonda saçların süper benim saçlarımda 6 yıldır uzun kıyamıyorum kestirmeye saç kısa iken insan uzun istiyor uzunken kısa düzken dalgalı dalgalı iken düz bunun sonu yok sanırım:)

    YanıtlaSil
  12. Tatltosum ya ben instagrammi ne bilmiyorum yaaa bizi ihmal etme Ben anlamam Yaa tekbildigim blogun seker

    YanıtlaSil
  13. converselere bayıldım çiçekli pantolonla çok güzel olmuş :)

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. zetcim bilekliklerini görünce yazmadan duramadım=) morhipoda steve madden zımbalı casual ayakkabılar var bi bak derim=)sanki senin tarzın=)

    YanıtlaSil
  15. burada yüzün ayrı bi şirin saçların geride cok tatlı duruyor :)

    YanıtlaSil
  16. Saçlarına neden takmış durumdasın değişiklik mi düşünüyorsun

    YanıtlaSil
  17. Zetocum kesinlikle uzat artık saçlarını. Özledim uzun saçlarını sana çok yakışıyor:)

    YanıtlaSil
  18. çok şık ve tarz olmuşunuz .saçlarınızın şu anki halide hoş ama değişklik istiyorsanız mutlaka kısa saç denemelisiniz yüzünüze çok yakışacaktır.

    YanıtlaSil