Bebek Şenliği



Herkese merhaba, 
Uzun zamandır düzenli post giremeyip, yorumlarınıza cevap veremedim. Hani size diyordum ya bir koşturma içindeyim diye. İşte artık açıklama vakti geldi. 8-9-10 Haziran tarihlerinde Bebek Şenliğine katılıyoruz. Kimle mi tabi ki de Did by Did ile birlikte. Benim elbiselerim ve Did'in çantaları bu sene Bebek şenliğin de yerini alacak. Biz şimdiden çooooook heyecanlıyız. Ürünlerimizi görmek, bizimle muhabbet etmek, tanışmak isterseniz sizi de
8-9-10 tarihlerin de Bebek Parkın da kurulacak olan şenliğe bekliyoruz :) 

CONVERSATION

26 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. kesinlikle seninle tanısmmyaa gelicezzzzzzz olleyyyyyyyyyyy:)) ee tabi elbiselere de bakarız:P...Sezi

    YanıtlaSil
  2. aa ne güzel tanışmış olacağız :)

    çekilişe beklerim
    http://trendydolap.blogspot.co.uk/2012/05/designer-giveaway-tasarmcdan-hediye.html

    YanıtlaSil
  3. Cok mutlu oluyorum boyle hobilerini basarili bi sekilde kullanabilenlere, cok tebrik ediyorum kızlar. İnsallah gelirsem ugrarım:)

    YanıtlaSil
  4. canım çok mutlu oldum adınıza sen böyle bi telaş içindesin bide beni bilsen zeynepcimm =) küçük bi anne oluyorum ben yaa ühühühühü bide alışabilsem.
    Keşke ankarada olsam kesinnn gelirdim ah ahhh
    Öpoom kocaman kolaylıklar diliyorum didemle sana.
    İYi haftalar kusummm

    YanıtlaSil
  5. Zetom, gelirim, sarılırım, öperim seni;)

    YanıtlaSil
  6. Süper bir haber umarım her şey istediğiniz gibi olur! bende uğrayabilirsem tanışmayı çok isterim!

    sevgiler
    madamchic.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. a süper madonna konseri için o hafta istanbulda olacağım belki seninle orda tanısırız:)

    YanıtlaSil
  8. super bisey! Gelme imkanim olsaydi kesinlikle gelirdim! Kolay gelsin size :)

    YanıtlaSil
  9. oo süper bi haber. denk getirebilirsem mutlaka uğraacagım size kızlaaaar;)

    YanıtlaSil
  10. ahh cidden gelmek ve tanismak isterdim ama o hafta sonu kesin ist. disindayiz... :( Basarilar diliyorum cnm.. bol bol satisli gecsin ve bol verimli baglantilar kurulsun..

    YanıtlaSil
  11. aa ne güzel oralarda olursam mutlaka sizlerle tanışmaya geleceğim =)

    YanıtlaSil
  12. zeynepcimmmm kısmet bebek şenliğineymiş demek kiiii:)
    inşallah ben de geleceğim. hem didem'i hem de seni görmek çok mutlu edecek beni:)
    kocamannnnn sevgiler,
    sibel

    YanıtlaSil
  13. zeynepcimmmm kısmet bebek şenliğineymiş demek kiiii:)
    inşallah ben de geleceğim. hem didem'i hem de seni görmek çok mutlu edecek beni:)
    kocamannnnn sevgiler,
    sibel

    YanıtlaSil
  14. Mutlaka orda olucam :)

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. tebrık ederım
    bol bol satıslarınız olsun
    sallayın begegı ankara blogerlarım yakısır :)

    YanıtlaSil
  16. umarım o tarihlerde İstanbul'da olabiliriz ve çok sevdiğimiz iki blogger ile aynı anda tanışma fırsatı buluruz :)

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. ben orda olucam adımı unutma ben hamideyim dedim mi tanıman lazım aahahaha :D şaka bi yana ikinizle de sana tanışmayı çok isterim :D

    YanıtlaSil
  18. Sonunda! Tanışmak için can atıyorum:))

    YanıtlaSil
  19. çok sevindim zeto! heyecanla bekliyoruuuuz:)

    YanıtlaSil
  20. Siz gelirsiniz de ben sizi görmeye gelmem mi :D !!!

    YanıtlaSil
  21. yaşasıın senle artık tanışırız! :)

    YanıtlaSil
  22. Oooo super haber tatlm bu ;)) Bol satislariniz olsun insallah :))

    YanıtlaSil
  23. süper süper bende orda olacağım inş. karşılaşır tanışırız... ctesi'yi bekliyorum:)))

    YanıtlaSil