Ana içeriğe atla

Mango Skirt



Biraz önce Mango'nun sayfasında bu muhteşem eteğe rastladım. Görmem iyi mi oldu kötü mü bilemiyorum:) (Annemin aaa yeter Zeto diye sesi kulaklarımda çınlıyo bile:) Ama yırtmaç detayları çok hoşuma gitti. Ben bunu hem babetle, hem de bootielerle giyerim. Üstüne zaten ne giysen olur etek muhteşem çünkü. Hatta ben bunu bugün alır haftasonu giyerim:) Bu arada Tunalıda tükenmiş bile. Ne ara geliyo da bitiyo bilemiyorum.

Yorumlar

  1. bende bayıldım, Atlas'ta buna benzer etek vardı, keşke ordan baksaydın;)

    YanıtlaSil
  2. haha muhteşem bir iç ses postu olmuş bu.
    Bir parça görülür, beğenilir. Ne kadar muhteşem olduğuna vurgu yapılır. Herşeyle giyilebileceğinin altı çizilir, alternatifler sıralanır. Alışveriş için ve ilk giyiş içinde bir tarih belirlenir ve huzura erilirr:)

    YanıtlaSil
  3. Pinky fashion yaaa ben görmedim hiç görsem kapardım zaten:) Neyse artık napalım kısmet:)

    YanıtlaSil
  4. Fundacım annem bu iç ve de dış sesimi hiç onaylamıycak biliyorum ama napıyım:) Alınca ve giyince huzura ericem inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. Batik'te de vardı buna çok benzeyen bir etek. Deneyip alsam mı almasam mı diye düşünüp almadım. Hala geceleri bazen aklıma gelir:D

    http://the-shoeshine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. zeynepcim cok alakasız olacak ama mıcheal kors cantanı nereden aldın? ben gormedım hıcbır yerde ve fiyatını ogrenebilir miyim? tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  7. annelerin yüreği yufka olur kıyamazlar çocukarına:) bence bundan yararlanıp almalısın bu eteği zeynepcim
    sevgiler
    merve

    YanıtlaSil
  8. shoeshine yaa orayada bakıyım bi nolur nolmaz:) Hahaha bazen benimde almadıklarım gece rüyama girer:))

    Renkli Bİlezikler canım Brandroomdan aldım Nişantaşından. Fiyat vermiyorum canım blogda istersen mail at hemen cevaplıyım.

    Mervecim evet yufka olur giyince ve yakışırsa e hadi al bari diyebilir:) Bakalım şansımı deniycem canım:)

    YanıtlaSil
  9. Çok hoş gerçekten.Ama o ayakkabıda harikaa bir tamamlayıcı olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  10. bak şimdi benimde aklıma soktun hiç iyi olmadı :P

    YanıtlaSil
  11. etek çok hoş ama yırtmaç ve o duruş angelina jolie vakasını getirdi aklıma!!:D:D:D

    YanıtlaSil
  12. bu modelin aynısı zarada da vardı hem de çok güzel bir renkti nar çiçeğiydi başka renkleri de var mıydı bilemiyorum ama oraya da bakabilirsin tatlım =)ankamallde gördüm ben bu arada

    YanıtlaSil
  13. bayıldım harika bir etek

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  14. zeto etegi alabildin mi?? nerede var:)

    YanıtlaSil
  15. bu güzel etek benim dolabımda yer almış bulunmakta:)

    YanıtlaSil
  16. ben dün direk bu kombini satın aldım yaaa:)etek mangodan ayakkabılar zaradan:)etek cidden süper bi şey minnoşummm haftasonu hemen git al kendine olmadı beni ara ben ikna ederim Aynur teyzemi o kıyamaz ki sana:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)