Star


Elbise üstüne kazak giymek farklı kombinleri de beraberinde getiriyor. Ben de bu sefer tulum üstüne kazak giydim. Yazı beklemeye niyetim yoktu çareyi bu şekilde buldum. Malum yıldız desenleri kışın en gözdelerinden biri. 







Tulum:Atlas Pasajı
Kazak:Zara
Çanta:Zara
Kolye:H&M
Ayakkabı:Mango

CONVERSATION

23 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. Yaa cok zarif olmus boyle.. Cok sevdim tatlim...

    YanıtlaSil
  2. yazlık kumaşla yünlü giysi kombini olmamalıydı sevgili blog dostum :)

    YanıtlaSil
  3. hımmmmm sarı siyah çok güzel olmuşsun kuzum!
    ama artık şu kıyafetlerimizi corapsız giyebilme özgürlüğümü istiyorum ben yaaaa :(

    YanıtlaSil
  4. tulumla olmamıs sanki zeto saçlarında uzamıs baya :)

    YanıtlaSil
  5. Aysuncum teşekkürler tatlımm:)

    Gülşen canım yün değil üstümdeki bir de tulum yazlık değil yani kumaşı mevsimlik:)

    minikkuşum teşekkürler canım:) Evet canım yaa artık sıkıldım bende şöle açılıp saçılmak istiyorum:))

    deryacım şort gibi oldu ya ben sevdim o yüzden teşekkürler:) Evet yaa uzadı baya uzatmayada devam:)

    YanıtlaSil
  6. ben başta elbise sandım tatlım buda aynı mantıkta sonuçta :)

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. She is a star! Harika olmuşsun Zetom yıldızlar ve sarılar çok yakışmış!

    YanıtlaSil
  8. zetocum bu kombine şu kolyeyi takman çok iyi olm ışıltı katmış sana birde çantan hafitftan celineleri andırıyor keşke şu an zarada olsada bende alsam =) birde rüyamda seni gördüm mail atıcam öperim ;)

    YanıtlaSil
  9. Tulum üzerine kazakda çok iyi fikir bugun sizden ilham aldım :)

    YanıtlaSil
  10. Merhabalaar. Ben aranızda yeniyim. Blogunu çoook sewdim Zeto ve kesinlikle katılıyorum yıldızlar yakıoo:)

    YanıtlaSil
  11. Zetocum çok şıksın ama burası neresi ben merak ettim ODTÜ teknokentte mi çalışıyosun yoksa sen de?

    YanıtlaSil
  12. Zeto süper olmuş ilk bakısta elbise gibi duruyor.. güzel fikir!!;)

    YanıtlaSil
  13. çokkk beğendim canım...
    harika bi kombin olmuş.ama saç kesimine bayılıorum :))

    YanıtlaSil
  14. Zetooo her zamanki gibi muthissin topuklu ayakkabi sana cok yakisiyor :))

    YanıtlaSil
  15. baktım aşşağı doğru inerken aynen şöyle dedim '' e cillop gibi olmuş '' :)
    şimdi dışıma vursun istedim :)
    Not: ( Karadeniz ve yöresinde mis gibi ya da güzel anlamında çok kullanılır :P)

    YanıtlaSil
  16. Canım bence 2 yıldız bu biloga fazla sen o tulumu çıkar :)))))yine çok tatlisin canım

    YanıtlaSil
  17. bence şahane olmuş!!!! çokta yakışmış canım...
    editorist1783.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. canımm tulum süperr keşke atlasta banada denk gelseymiş:)

    YanıtlaSil
  19. bu tulumdan bende de var böyle kazakla da hoş olmuş kışın giymek için:)
    ve hatta bu tulumla bugün ne giysem programına geçtiğimiz pazartesi günü katıldım hehe:D 20 mart günü denk gelirseniz izleyebilirsiniz:)

    YanıtlaSil
  20. bence yazlık,mevsimlik,kışlık diye bi kavram kalmadı artık,en iyi yol göstericilerden biriside sensin zetom....öpüyorum seni arı mayam:))

    YanıtlaSil
  21. Harika fikir olmuş Zeto'cum çok şık görünüyorsun yine, yazıyı okumadan önce elbise sandım hatta, valla ne diyeyim harikasın doğrusu :)

    YanıtlaSil
  22. Tulum üstü kazak müthiş olmuş tatlım, hem çok yaratıcı hem de stylish! :) ilk defa görüyorum ama bayıldım bu uygulamaya trendsetter fıstık o yıldızların parlaklığını taşıyorsun diyor kocaman öpüyorum seni! :)



    Michael Kors Çanta Çekilişimize katılmak için ;)
    Micheal Kors Cross Body Bag Giveaway

    YanıtlaSil
  23. seni ben yerim yerim tam minik kuş olmuşsun hem seksi hem sewimli çok sewdim tarçınım<3 öptüm çok çok

    YanıtlaSil