New Bootie

Mango indirimin de aldığım elbise içime sinmeyince idae etmeye karar verdim. Gittiğim de ise bu güzel bootieleri buldum. Bir elbisem yok ama onun yerine artık çok güzel bir ayakkabım var. Topuklulara alışmanın keyfini yeni bootilerle sürüyorum :)







Pelerin:Zara
Çanta:Koton
Eldiven:Zeto
Bot:Mango

CONVERSATION

28 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. Canım süperler, bu bootieler ,le daha bir çok kombin beklemedeyim;)

    YanıtlaSil
  2. ayakkabilar harika,cog begendim.güle güle giyin ;)

    YanıtlaSil
  3. zetom topuklu işine alıştın valla,ve bence çooookk yakışıyor.
    pelerin de çok güzel ve eldivenlerle harika olmuş:)

    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    PIRLANTA KOLYE ister misinizzzz :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  4. cnm güle güle kullan.. daha iyi olmuş böyle değiştirmen.. ama başka ayakkabı alma daha yaaaa :)))) çünkü ben alışveriş orucuna başladım bu ara, en çok zorlayanda ayakkabı almayacak olmam :))) umarım bu kararımı uygulayabilirim :))
    Bu arada yine çok hoş görünüyorsun, zaten pelerine bayıldımmmm...

    YanıtlaSil
  5. Pelerin harikaymış. Kimse "hava soğuk sen ince giyinmişsin bla bla" demez herhalde artık:)

    YanıtlaSil
  6. yerdenuzak canım zaten sabah akşam bunları giyer oldum:) Tamam canım daha çok görüceksin sıkılma sonra ama:))

    fashiondiyet çook teşekkür ederim 1 tane kalıp tam olunca bende çook beğendim:)

    Özgecim sorma tatlım yaa baya bi sevmeye başladım nolcak böle bilmiyorum:)) Evde topuklu yoktu şimdi çoğalmaya başladı hadi baklalım sonumuz nolcak:) Sağol tatlım muck:)

    SWL canım zaten son bu annem de isyanlarda çünkü Zara'nın indirimine kadar yok sonrası için söz veremem:)) Ben de başlıyım bari zaten diyet yapıyorum bir de alışveriş diyeti olsun tam olsun:))

    YanıtlaSil
  7. canım bende seninle aynı düşüncedeyim :) Zara'nın indirimine kadar bişi almazsak o indirimde aldıklarımız bizimkilerin gözüne görünmez :)))

    YanıtlaSil
  8. Zetoooo topuklularla muhteşem görünüyosunnn :)

    YanıtlaSil
  9. tatlişkommm ooo yine topuklular görüyorum tütütü maşallah maşallah kaptırdın gidiyosun hadi bakalım =) ama çok yakışmış ya iyikide almışın süpper olmuşş güle güle kullan kusum Öpoom

    YanıtlaSil
  10. Topuklulara alismana, giymene cok seviniyorum Zeto'cum. Babet kralicesi olsan da, bence havani cok guzel tamamliyor topuklular;)

    YanıtlaSil
  11. Kombinine tümüyle bayıldım! Pelerin almak için yanıp tutuşsam da, çok üşüyen bi tip olduğumdan giyemeyeceğimi düşünüp her defasında vazgeçiyorum. Bootielerin de bir harika. Peki güzel oldukları kadar rahatlar mı? Benim ayaklarım çoğu topukluya error veriyor; bir türlü az da olsa rahat edebileceğim bir topuklu ayakkabı bulamadım.

    Güneş

    YanıtlaSil
  12. SWL haha aynen canım o güne kadar sakinliği koruyalım:))

    Zeynepcim teşekkürler canım babetlerden topuklulara kesin geçişi gerçekleştirdim artık:)

    xcelis canikom çok teşekkür ederim:) Evet ya kaptırdım valla korkmuyo değilim düşücem diye:))

    Sevgicim ay canım babet kreliçsesi olmak bu lakabı almak pek güzelmiş ya:)) Olsun ben ikisinide giyerim benim sağım solum belli olmaz:) Çok öptüm tatlım:)

    Shelby çok teşekkürler canım:) Bu ara diyetten üşüyorum ben de demezler heralde gayet havaya uygun:))

    Güneşcim canım çok rahatlar gizli platform var yoksa ben böle giyemem bu yükseklikte:) Tavsiye ederim eğer bu şekilde bi bot arıyosan mutlaka bakmalısın.

    YanıtlaSil
  13. Pelerin cok hos,bottielerde oyle..
    Sen de cok cicisin o gulumsemenle...

    YanıtlaSil
  14. minnoşummm çok yakışmış topuklulaar ben elbiseni bilmiyorum amaşahsi fikrim iyiki değiştirmişsin:) oh oh sen giye giye alışıcaksın bu topuklulara bak görürsün:)öperim seni beybi:)

    YanıtlaSil
  15. Üzerindekileri başka bi blogta başka birinin üzerinde görsem emin ol hiç beğenmezdim. Özellikle de çantanı. Ama inan sana ne giysen yakışıyor..

    YanıtlaSil
  16. daha güzel olmuş canım...güzel günlerde kullann...

    YanıtlaSil
  17. pelerinine bayıldım :))

    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Cnm pelerinini cok ama cok sevdim nasil romantik bir goruntun var anlatamam..bootielerin ise kesinlikle bir elbiseden daha iyi bir secimm gule gule kullan cnmmmmm

    YanıtlaSil
  19. HMM BUSEFER OLMAMIŞ YA UMARIM SENİ ÜZMEMİŞİMDİR

    YanıtlaSil
  20. bootieler muhtesem zetocum ama benim gözüm cantanın morunda kaldı :)) kombine de cok tatlı olmus boyle topuklular pek bir yakısıyor sana :)

    YanıtlaSil
  21. aşkım botlar süper ama kombin baştan aşağı öyle zaten, özellikle pelerinine ve mor kontrastlara bayıldımm <333

    kocaman öpüyorum seni bitanem :)

    YanıtlaSil
  22. zetommmm harikasın yine.. çantana bayıldım tatlım...

    YanıtlaSil
  23. zetoo bu ara inanılmaz bir pelerin takıntım var ve seninkinede bayıldım!!! Yeni sezon mudur acabaa:)

    YanıtlaSil
  24. pelerinin baya güzelmiş canım..yeni sezonmu??

    YanıtlaSil
  25. tatlım gecyazabildim bootiler süpper online alışverişte yok görünüyorr acaba mağazada kalmış mıdırr??

    YanıtlaSil
  26. yine çook şıksın canım, botların müthiş güzel... böyle topuklu botlar gördükçe içim gidiyor, bende giyinmek istiyorum :))

    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. sana çok yakışıyor topuklu...
    darısı başıma demek istiyorum...

    http://aklimsendekaldi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. Her postun ayrı güzel tatlım, vakitsizlikten bakamayıp sonra uğrayınca müthiş kombinlerle dolu bir kataloga bakıyor hissi uyanıyor bende :) gri kareli cape'in mor ile kullanımı harika olmuş, bu rengin çarpıcı havası kış renklerine hayat vermiş resmen :))

    YanıtlaSil