Ana içeriğe atla

Dıy-Asimetrik Etek

Sevgili izleyicilerimden biri Dıy'ların olduğu muhteşem bir site ile beni tanıştırdı. Hemen hemen hergün bakıyorum acaba yeni neler yapılmış diye. Uzun zaman önce gördüğüm maxi eteği asimetrik eteğe dönüştürme işini ben çok sevdim. Hatta hemen evde uyguladım. Evde beni bekleyen hardal sarısı bir asimetrik eteğim var artık. Peki bu güzel blogger nasıl yapmış hadi bakalım :)




Eteğin ön kısmını istenilen uzunlukta kesiyoruz. Yalnız dikkat edin düz kesmeyin, dairesel bir şekilde keserseniz sonuç tam tamına aşşağıdaki gibi oluyor. Kestiğimiz yeri içe katlayıp dikiyoruz ve asimetrik eteğiniz hazır oluyor. Hem kolay, hem de trend bir eteğe sahip olmak isterseniz siz de mutlaka deneyin.


Görsel:A Pair & a Spare

Yorumlar

  1. Zetocumm bu kızı ben de takip ediyorum hep, çok değişik şeyler yapıyor, bu eteğe de bayıldım, seninkini ne zaman göreceğiz? ^_^

    YanıtlaSil
  2. harikaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! hemen uygulamaliyimmmmm !!
    bu postu bizimle paylastigin icin tesekkürler !!

    YanıtlaSil
  3. Bu siteyi ilk defa gördüm cnm. Ama çok hoş çalısmalar. Bende aksam yaptım biliyormusun bu isi :)))giymediğim maksimum eteği asimetrik yaptım hatta bugün giydim :))) yeni bı tanesi de yolda. Seninkini de sabırsızlıkla bekliyorum hayatim

    YanıtlaSil
  4. bu bloga bayılıyorum ben de ;) o kadar güzel dönüşümler yapıyor ki hayran kalıyorum, eski bir elbiseyi modifiye etmişti geçenlerde şahane olmuştu ;) asimetrik etek yapımı da mutlaka denenmeli çok basit görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. sitenin ismi ne?? :)

    YanıtlaSil
  6. Süpermiş. Bayıldım. Senin paylaşımınıda bekliyoruz artık.

    YanıtlaSil
  7. blogun adını öğrenebilir miyim? harika olmuş !!!

    YanıtlaSil
  8. benim gibi DIY canavarları için çok faideli bi çalışma olmuş tatlım, "mutlaka denenmeli"ler listesine ekliyorum bunu da:)

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar sitenin ismi yazıyo zaten görsel kısmında A Pair & a Spare sitenin adı.

    YanıtlaSil
  10. eteğin renkleri ne kadar canlı!çok güzel!

    YanıtlaSil
  11. etek cok guzel rengine bayildim civil civil.....

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş gerçekten :D

    YanıtlaSil
  13. Oleyyy hemencecik denemek gerek.Süper oldu bu paylaşım :D

    YanıtlaSil
  14. çok yaratıcı ya, geçenlerde wear de aynısı yaptı, hatta bende yapmayı planlıyorum kuzum :))) paylaşımın için tşk tatlım...


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Bayilirim ben Geneva'ya! Yaptiklari sahanedir. Hatun da pek guzel tasir zaten;)

    YanıtlaSil
  16. Bu kadar kolay mı cidden? :) harika olmuş Zeto'cum benim de uzun bir eteğim var ilk fırsatta makası elime alacağım canım :p

    YanıtlaSil
  17. bu kızı ben de takip ediyorum, orasını burasını açmaya acayip bayılan bi tip, arada güzel şeyler yapıyor ama geri kalanı çok vasat.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)