Benzerliğin Böylesi

Şu sıralar fazlasıyla alışveriş merkezlerini geziyorum. E bu kadar gezmeye bir sürü şey de gözüme çarpıyor. İşte bunlardan biri Mudo da gördüğüm çantalar. Celine SS2011 yaz sezonuna ait olan bu modellerin aynısı Mudo da yer alıyor. Botlarda ise Minnetonka esintisi var. Mudo bu sezon ünlü markaların ürünlerinden ilham almış sanırım. Bu kadar benzerliğin göze çarpmaması imkansız. E doğal olarak fiyatları da uygun çantalar
69 TL'den başlıyor bot ise 99 TL ilgilenenlere duyrulur.




CONVERSATION

16 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. fena olmamış ya :) Celine çantalar bu aralar benimde favorim oldum, harika görünüyorlar tatlım.

    öperim

    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. .. ve Mudo'nun ürünleri daha güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  3. bej-siyah olanın aynısını bende Stradivarius'da gördüm, anlaşılan bütün markalar Celine'den ilham almaya başlamış:))

    YanıtlaSil
  4. cantalar cok güzel.. ama zara mango ve diger magzalarda genellikle büyük markalardan "ilham" alarak yeni ürün cikariyolar zaten.. ama bence bu iyi bisi celine den canta almak icin bi kac ay para biriktirmem gerekecekti sora alacaktim hevesim de carcabuk gececekti =P

    YanıtlaSil
  5. arkadaşım mudo da çalşıyor ve botlardan satın alanların coğu cabuk yıpranma nedeniyle geri getiriyormuş,beni almama konusunda uyarmıştı benden söylemesi boşuna para vermeyin derim. :))

    YanıtlaSil
  6. evet baya bir ilham alınmış ama hiç de fana değil :)

    YanıtlaSil
  7. gerçekten hiç de fena olmamış. zaten biz bu çakma ürün konusunda fena yaratıcı bi milletiz, o yüzden şaşırmadım:)) ama kalitesi konusunda aynı şeyi söylemiycem tabi.. her sene böyle 2-3 canta alcagımıza 1 tane Celine olsun ömürlük olsun diimi:)

    YanıtlaSil
  8. Demekki aynı ilham başkalarınıda ziyaret ediyor ama ne tesadüf ki hep aynı fikirleri veriyor:)

    YanıtlaSil
  9. Yok artık şaka mı bu yaaa :) O zaman beğendiğimiz ürünler için azıcık sabırlı davranırsak bir sonraki sezonda Türk markalarından sahip olabilicez anlamına geliyor bu :) Yerli Malı Yurdun Malı :)

    YanıtlaSil
  10. bence burada esinlenmeden biraz fazlasi soz konusu;) ama yine de cantalari cok sevdim.
    uzun toplantilar icin boyle kocaman bir cantaya ihtiyacim vardi, Mudoya bir ara ugramaliyim.

    YanıtlaSil
  11. öyle ki ,boynuz kulağı geçmiş hatta,mudo çok ta iyi taklit etmiş.

    YanıtlaSil
  12. aynen bende takılmıştım o mudo ve celine çantasına :)

    http://narsistmoda.blogspot.com/2011/12/celine-bag.html

    YanıtlaSil
  13. hımm bende celine hastasıyım bu aralar...tabii almadım...trendyoldan mudo çantayı aldım bakalım bir gelsin:)

    YanıtlaSil
  14. Turkıyede onde gelen ayakkabı markalarında calısan tasarımcıların gorevlerı genellıkle ınternetten satacak ürün bulmak yada bulunan ürünlerin farklı renk alternetıflerını yapmakken hıc sasırmadım acıkcası...

    YanıtlaSil
  15. tam anlamıyla kopya çekilmiş ama mudonun botu daha mı güzel olmuş sanki :))

    YanıtlaSil