Ana içeriğe atla

Gömlek Zamanı





Dengesiz havalar beni de sonunda vurdu. İki gündür hastayım ve kolumu kaldıracak halim yok. Geçen haftadan kalma bir kombin var karşınızda. Gömleklere hiç olmadığı kadar fazla yer vermeye başladım dolabımda. Elbise gibi giyilmesi, kazakların içine tamamlayıcı olması, taytların üstüne giyilmesi aslında say say bitmez kurtarıcı olan bu parçanın özellikleri. Uzunu yada kısası da hiç fark etmez bu yıl benim için gömleklerin yılı.

Gömlek:Zara
Jean:Mango
Fular:ebay
Bot:Hunter
Çanta:Guess

Yorumlar

  1. kombini çoook beğendim sana da çok yakışmış zeynepcimmm:)

    YanıtlaSil
  2. çoook geçmiş olsun biran önce iyileş zeto:)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsunn bayrama kadar iyileş toparlan hemencik:)

    YanıtlaSil
  4. kuzu geçmiş olsun, umarın en kısa zamanda toparlarsın. Benim üstümde de bir kırgınlık var...

    çok şıksın tatlım, mavi çok yakışmış. Ama ben senin çantanı çok beğendim, yeni sezon mu ve yurt dışın dan mı aldın acaba?


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. gomlekler cok rahat cidden, ozellikle de leggingslerle. kocaman cantalar da cok kullanisli. Cupcake tadinda kal;)
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Rendacım sağol tatlım:)

    PD çook teşekkürler canım iyileşmeye çalışıyorumm çok öptüm:)

    Moda(e)rator canım bütün takviyeleri yapıyorum inşallah iyileşicem o güne kadar:)

    Dujucum aman hayatım sen hasta olma bak geliceksin aman diyim:) Tatlım çantayı burdan aldım 2-3 hafta kadar önce Panoradaki mağazasından yeni sezon tatlım.

    Goncha çok teşekkürler canım:) Evet ben de seviyorum herşeyle hem şık oluyo ayrı bi havası var gömleklerin:)

    YanıtlaSil
  7. zetomm guess çanta süper gömleğin rengi ise harika! bloguma ve clutchlarıma bakmanı tavsiye ederim bugün yeni modeller gelicekkk! http://sedindunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun canım :)
    yine çok şıksın ve bu renk çok yakışmış sana birde bişey sorucam orası Nurol binasının önümü bende o firma da çalışıyorum da ben gama-nurol dayım üsküdar'da :)))

    YanıtlaSil
  9. AAA KIYAMAAM canım benimmm çook geçmiş olsuun,umarım biran önce iyileşirsin,ben de 2 hafta önce yattım:(ayy çok fenaaa :(

    gecen haftadan kalan bu kombine bayıldım beeennn,saks mavi-gri-siyah enfess olmuuşş :))

    bu arada çekilişim devam ediyorrr :)GUESS ÇANTA İSTEYENLER BUYURSUN :)
    http://fashionozge.blogspot.com/2011/10/size-hediyemguess-marka-cantagiveaway.html

    YanıtlaSil
  10. cok gecmis olsun zeto.walla bir gun blogda görmesem özlüyorum ;)

    YanıtlaSil
  11. Çağlacım sağol tatlım:) Yok hayatım burası Karumun yanı Nurol binası daha uzakta kalıyo tatlım:)

    Özgecim çok sağol canım yeniden bir salgına yakalandım umarım hemen geçer. Çok sağol tatlım:)

    shadoweyes çok sağol canım:) Geldim bugün ama yinede yorgunum hala.

    YanıtlaSil
  12. bende yorum yapmıştımm yorumum yok :(

    YanıtlaSil
  13. tatlım geçmiş olsun kıyamam ben sana yaaa.iyi haftasonları mutlu bayramlar ,acil şifalar diliyorum canım Öpooom

    YanıtlaSil
  14. Aa aynen benim için de:)normalde hiç giymem gömlek ama geçen hafta H&M'den iki tane birden aldım. şaşırdım kendime. daha da alasım var. sanırım benim için de gömlek yılı

    http://maceraperest.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. benkı gomleklere bayılrıım sezon trendı falan farketmez dolabımda 50 ye yakın gomlek vardır :)sızlerede cok yakısmıs ozellıkle rengı

    YanıtlaSil
  16. gömlek konsuna katılıyorum, hep gomlek alıyorum ben de:) t-shirt aldım mı emin bile değilim:)
    mavi cok hos olmus cnm, fular cok orjinal..

    YanıtlaSil
  17. bende gömlek hiç sevmem, bana işyerini, okul formalarını ve resmiyeti hatırlatıyor herzaman. Çantanı çok beğendim. geçmiş olsun bu arada.

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)