Dıy-Gömlek Yakaları Süslensin


Son zamanlarda gömleklerin yakaları sadelikten oldukça uzak. Artık zımbalar, metal parçalar ve taşlar süslüyor yakaları. Evde duran bitmek bilmeyen zımbalarım bu sefer de gömleğimin yakasını süsledi.  






Yapılışı 2 dk kadar süren bu işlemle, yeni bir gömlek sahibi olmuş kadar mutlu oldum. Bazen ufak dokunuşlar büyük mutluluklara sebep oluyor...

CONVERSATION

16 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. çok güzel olmuş canım kesinlikle denenmeye değer :)

    YanıtlaSil
  2. şu yaratıcılığına ve becerine bayılıyorum yaaa... harikasın tatlım.

    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı olmuş canım botlardan sonra gömleğede yakışmış yani güle güle giyin

    YanıtlaSil
  4. minicik bir dokunuş ne güzellikler yaratıyor, çok tatlı olmuş, ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar hos bunlar. Cupcake tadinda bir gun diliyorum;)

    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. hemen yapmalı, teşekkürler! güle güle kullan yenilenmiş şıkır gömleğini!

    YanıtlaSil
  7. Atlantic-Pasific'in yaptığını çok beğenmiştim ama seninki de güzel olmuş, güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş olmuş, tembellik yapmasam ben de yakalarımı değiştirmek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  9. zımbaları nereden temin edebilirim. Ben çok yere baktım rastlayamadım. Bu arada gömleğin çok hoş olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. bu zımbalardan öyle çok aradım ki anlatamam... çizmelerimi süslemek istiyordum bende, ama bulamadım :( sadece bir dükkanda tanesi 1.50 den bulabildim ve bana çok uçuk geldi fiyatı... yani bana lazım olan belki 100 adet zımba, bu fiyata olunca yeni bir çizme alırım gibi geldi :) haksızmıyım? yoksa fiyatları genel olarak böyle mi ?

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederim kızlar:) Adsız ve simone canım ben zımbaları ebayden almıştım 50 tanesini 5 dolar gibi bi fiyata aldım kargosuyla 10 dolar gibi bişey tutmuştu. Burdaki fiyatı uçukmuş baya alınmaz yani o kadar çok ölesini al gerçekten daha iyi:)

    YanıtlaSil
  12. harika fikir :D cok sevdim !! :D

    YanıtlaSil
  13. valla iyi bir fikir zetocugum hemen bende yapmaliyim :))

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. benim de malzemeler duruyor hala yapıcam:(
    harika olmus cnm:)

    YanıtlaSil
  15. Eminönüne gittiğim bir gün ben de bu zımbalardan ve zımbalama aletinden alarak aklımda kalan her kıyafetimi zımbalayacağım :)) bu ufak dokunuş gömleği nasıl da değiştirmiş, çok güzel olmuş canım benim ellerine sağlık ;)



    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  16. Tüm zımba ve çivi çeşitleri için blogumu ziyaret edebilirsiniz :)
    www.pelinizi.blogspot.com

    YanıtlaSil