Uyku Halleri


Rihanna'yı oldum olası çok beğenirim.Ta ki bu görüntüsünü görene kadar düşüncem bu yöndeydi. Niyeyse ünlü olunca insanlar sabah uyandıklarında da günlük hallerinde olması gerektiği gibi geliyor bana. Malum saçlarına haftada 14 bin sterlin ( 37 bin 800 TL) harcıyorsa uyanınca da böyle olmamalı. Hani biz ünsüzüz  her şekle girebiliriz ama onlar asla diye düşünürdüm. Sabah uyandığımızda çoğumuzda üç aşağı beş yukarı aynı görüntü oluyor. Yok ben böle olmam diyen yalan söler:) Ben olmuyorum dicem ama bronzken olmuyorum tenim açılınca ise Rihanna ile piştiyim:)

Kalıcı makyaj mı lazım ne lazım bilmiyorum ama şöle kırıştırmadan bizi her zaman yüzümüze renk veren bişeyler olsa keşke. Uyanınca da şöle al yanaklı, kiraz dudaklı, ceylan gözlü olsak. Ahh o zaman ne kadar güzel olurdu herşey. Ayna karşısına geçip 'ayna ayna söyle bana benden güzeli var mı şu Ankarda' bile derdim:) Ama yok işte, ne zaman çıkar o bile meçhul. Biz o zamana kadar sabahları uyanıp yine aynı düzenimize devam edelim. Rihanna'yı da hiç dert etmeyelim. Nasıl olsa o da bizden biri:)

CONVERSATION

12 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. bu kızı bende cok begenıyorum...

    zetocum blogumdaki ilk hediye çekilişime katılırsan cooook mutlu olurum :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. :D Ya nolacak bu iş gerçekten, sabahları güzel uyandığım zamanları özlüyorum, 18'imdeyken sabahları da iyi görünüyordum, şimdi soluk yanaklar, biri şiş biri değil gözler, saçlar darmadağın :))
    Bir de dipboyaya çözüm bulsa birisi keşke, ha bir de saçları yıpratmadan açan bir boya olsa ahh ah :/

    YanıtlaSil
  3. Zeto'cum yazık ama yaa o da insan :)
    Bence doğal haliyle de tatlı durmuş.Bende abartı makyaj yaptığında sevmiyorumm :)
    Ama ddiğin gibi şöyle kalıcı bir allak olsa çok iyi olurduu :)

    YanıtlaSil
  4. yavrum bu ne böyle yaa ahahah hatun evrim geçirmiş :) biz bu kadar farklı olmuyoruz en azından o yönden sevinebiliriz :)))



    follow me back?
    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  5. Ah ah hepimizin ortak sorunu:/ sabahlari ben kendime ancak 30 dk sonra falan gelebiliyorum o sure zarfinda ise ayni Rihanna gibi bir tipim oluyo :)) Ama evet bronzken o kadar diil :)

    YanıtlaSil
  6. ayyy böyle çok tatlı ama yaa, bu hal daha iyi hattaa bazı makyajlı hallerine göre :)

    YanıtlaSil
  7. ayy kadın ne kadar tatlı gozukuoo eminmsn cirkn gozuktuune bence bidaa dusun:))

    YanıtlaSil
  8. böylesine efsanevi bir sesi ve imajı olmasa kimse dönüp bakmaz bu rihannaya ya:) çok çirkin. kesinlikle. bir de kalıcı makyaj var ki zaten. kaşlarını dudaklarını gözlerini yaptırabilirsin. kirpik ekletebilirsin. brazilya fönüyle her zaman fönlü saçlara sahip olabilirsin.

    ama o zaman sen sen olur msn? işte asıl soru bu:)

    YanıtlaSil
  9. olsun yaa yine de rihanna candır bee :))

    YanıtlaSil
  10. Bu resimde henüz uyanamamış Rihanna :) O da insan sonuçta doğal hali bu olabilir ama saçlarına haftada böyle bir meblağ harcıyorsa uyandığında bence de ışıl ışıl olmalı canım :)



    Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
    BeTwin Us
    ;)

    YanıtlaSil
  11. ben sabahları şişmiş yüzü seviyorum şişmemisse sevmiyorum :) garip ama şişmiş gözler hoşuma gidiyor :D doğru bi noktaya değinmissin zetocum zaten eskilerin bi sözü vardı yanlısım varsa düzeltirsen sevinirim:) bi kızın güzel olup olmadıgını anlamak için uyanınca görmek gerktigini söylerlerdi :) ogullarına kız alırken :P sanırım böyleydi bu söz :P

    YanıtlaSil
  12. herkesin makyajlı haliyle uykudan yeni uyanmış hali arasında dağlar kadar fark vardır. celebritileri hep full makyaj gördüğümüz için onların öyle doğduklarını düşünüyoruz ama onlarda bizim gibi aynı işte etten kemikten falan :)

    http://cansansalmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil