Ana içeriğe atla

Yıldızlı Ceket









Sabah uyandığımda serin bir havayla karşı karşıya geldim. Dereceyi gördüğümde ise şok oldum.
14 derece! Hani Ağustosun 15'i yaz 15'i kış derler ya işte o durum başladı bile. Ben de bugün yıldızlı ceketimi giydim. Havanın soğuması pekte fena olmadı yani. Yarından itibaren sıcaklık yine artıcakmış.İşte o zaman süper tasarım bir elbiseyle karşınızda olucam.Hadi ip ucuda veriyim Mkbl'nin o güzel elbiselerinden biri:) 

Ceket:Zara
Kot:Mango
Ayakkabı:Converse
Telefon Sticker:Dogo Skinz
Gözlük:Asos

Yorumlar

  1. Ayy cekete bayıldımm çok güzel, kalıbıda çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş görünüyorsun cnm siyah inanılmaz yakışmış tenine resımler çok gzl ;)

    YanıtlaSil
  3. evet yaaa resmen ağğustosun ortasında donuyoruss,ne olacak bu dengesizlikler bilemiyorum.
    ceketine bayıldım,yırtık kotla süper kombin olmuş zetocummmmm,öpüldün cocaman

    YanıtlaSil
  4. ceket yeni sezon mu acaba?
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Zeto'm bayıldım ceketine!harika olmuşsun yine, bu arada saçlarının rengi 1-2 ton açılmış çok güzel olmuş.
    *iyi ki serinledi hava, birkaç gün de olsa çok iyi geldi, sonra yine ısınsın tabii ^^

    YanıtlaSil
  6. Ceketnine bayıldım şekerim güle güle giy mucuks :*

    YanıtlaSil
  7. amn kuzucum iyiki almışın ceketini üşümeyesin sakınnn =) iki gündür siyahtır converse dir gidiyosun bakalım çok tatlısın yine kuzum elbiseni bekloruss iyi haftasonları Öpoommm

    YanıtlaSil
  8. YİNE ÇOK HOŞSUN..AMA DUDAKLARIN ÖZELLİKLE DİKKATİMİ ÇEKİYOR ZETOCUĞUM FARKLI BİR ÜRÜNMÜ KULLANIYORSUN? YOKSA ALLAH VERGİSİ Mİ? :)

    YanıtlaSil
  9. mkbl hayatım sen daha güzellerini yaparsın bunların eminim:)

    My princess teşekkürler tatlım bu ara siyahlardan gidiyoum hep:)

    pembebakteri evet canım yaa özlemişim ama serin havayı:) Hemen siyahlara geçiş başladı öperim kocaman:)

    Adsız indirimden aldım

    Matimmm çok sağol hayatım:) Evet açıldı saçlarım boya zamanı geldi dipleri çıktı çünkü yoksa pek memnundum bu durumdan:) Isınsın yine daha yanıcam ben:))

    Bonboncum çok sağol canım öperim bende kocaman:)

    xcelis hayatım sanada iyi tatiller:) Evet canım böle oldu hava ısınsın dönücem renklilere yine:)

    Banucum çok teşekkürler:) Yok canım doğuştan böle dudaklarım aksine hiç bişey kullanmıyorum ruj sürmeyi bile unutuyorum:)

    YanıtlaSil
  10. 14 derece mi? kış yani..Burda da dün biraz serinledi ama 14 derece değil tabii :) Pantolonunun duruşu çok güzel, ceketi de beğendim :)

    YanıtlaSil
  11. zetooo, ben kıyafetten çok saçlarına dikkati çekmek istiyorum.. saçının rengi çok hoş oldu bence birdaha bakır boyatma derim.. bu renk seni daha cool gösteriyor.. =)

    YanıtlaSil
  12. yaaa ama ceketine bayıldıııımmm :))

    YanıtlaSil
  13. minnoşummmm yıldız ceket sonunda birimizin olduuu ben de kendim almış kadar sevindim güle güle giy tatlişkommm:)

    YanıtlaSil
  14. ama bu kombinasyon çok süper olmuuuşşş!! :D
    ceket, yırtık jean, kırmızı converse ve o duruşlar.. o ifadeler.. bayıldım ben bu postuna zeto'cum, çok sevdim çook! :))

    öpüyorum kocaman tatlım, saçına da ayrıca bayılıyorum..;)



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. canım ceket inanılmaz yakışmış güle güe kullan ;)

    YanıtlaSil
  16. İndirimden mi aldıın.
    Çok pis üzüldüm şu anda:/
    Çok güzelmiş cekeet.

    http://wayoutmonster.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. zeto ceketin çok güzel olmuş! ^^ benimde siyah kotum var ama senınkı gıbı yırtık olsun istiyorum acaba nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil
  18. Ceket civil civil bayildim..:) bende yildizli pantolon buldum asos da.Ama ceket kadar hos degildi.gule gule giy.

    YanıtlaSil
  19. zetocum bende bu ceketin tulumunu arıyorum ceketi ne zamn ve hangi zaradan aldın acaba

    YanıtlaSil
  20. esinspiration evet hayatım yaa öleydi dondum azıcık bende:) Çok sağol hayatım muck:)

    milkacanım bu sefer dediğini yaptım tek dip boyası yaptırdım:) Öneri için sağol tatlım:)

    Hamidecim canım benim çok sağol:)

    Minnoş bi ben giyerim bi sen giyersin bulduk ya birimiz yeter bize:))

    wear a smile:)) Yerim seni ben o demek o kadar çok beğendin o zaman ben hep böle duruyım sabah mahmurluğu ama olsun:)) Çook sağol hayatım kocaman öpüyorum seni:)

    SWL çok sağol canım:)

    Monster evet canım ama Ank yoktu İstanbuldan kardeşim aldı geldi:)

    cybell hayatım sen bana yolla ben yırtarım hemen:) Ekmek bıçağı tırtıklı yaa çok güzel yırtıyo:) Teklifimde ciddiyim haberin olsun:)

    Leylo yaaa kesin o da güzeldir:) Çok sağol canım:)

    arres canım İstanbuldan aldı kardeşim ankda kalmamıştı hiç o yüzden bilemiyorum:(

    YanıtlaSil
  21. herzaman ki gibi çok hoşsun lütfen saç rengini söylermisin bayıldım :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)