Mini Siyah Elbise







Siyah elbise her zaman için bir bayanın dolabında bulunması gereken ana parçalardan biridir. Üstelik her şey ile kombin yapmakta mümkündür. Farklı tarzlara sokmak ise sizin elinizdedir. Geçenlerde aldığım bu siyah elbisemi kızlarla buluşmaya giderken yine böyle kombinlemiştim. Malum topuklular bana göre değil. Bordo taşlı Converselerimle uyumu sağladım. Hem gece hem gündüz için ideal bu tarz elbiseler. Siz siz olun mutlaka bir siyah elbise edinin. Ben geç kaldım siz kalmayın:)

Elbise:Dekolte Butik
Kot Mont:Mango
Çanta:Burberry
Ayakkabı:Converse


*Bu arada mail atan herkese teşekkür ederim.Ben iyiyim merak etmeyin sadece işlerim çok yoğun.Gelen maillere hemen cevap vericem gecikme için kusura bakmayın.

CONVERSATION

16 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. Siyah elbise vazgeçilmez tabi :) conversedeki taşlar da süper. Güle güle giy :)


    http://betulove.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. süper olmuşsun canım ya elbisenin formu çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  3. gece ayrı gündüz ayrı kombin yapmak mümkün çok yakışmış zaten öylesinde işte siyahın sihri daha fit görünüyosun kusum işlerinde kolay gelsin iyi haftasonların bol gezmeler iyi istirahetler Öpooom kocaman

    YanıtlaSil
  4. oraya geldiğimde beni bu dekolte butik'e götüreceksin di mi?? ;)

    çok şıksın tatlım, öpüyorum çok :)



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. :) sana her renk ayrı bi yakışıyor zetom yine çoook tatlısın :)

    YanıtlaSil
  6. canımıniçiiii valla sana herşey yakışıyor yaffuuu :))

    YanıtlaSil
  7. ceketsiz gece için ideal çok seksi olmuşsun zeynep ablammm :)

    YanıtlaSil
  8. Tam da bahsettiğin gibi siyah elbisenin güzelliğiyle ilgili post yapmıştım ben de, senin kombinine benzer bir kombin de var :) Sana da çok yakışmış güle güle giy :))

    http://kendincee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. yine harikasın bebeğim :) ne güzel bir kombin, bayılırım siyah elbiselere... çok yakışmış..


    dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. canım benim elbise harikaymış sana da çok yakışmış valla :D

    YanıtlaSil
  11. çok şık olmuş , çantalarını nerden alıyorsun acaba zetocum

    YanıtlaSil
  12. elbiseden isteriiiiiim converseden isteriiiiiiiiiiim vazgeçtim biz hatunu alsak? haha engiin beyfendizade bu yorumu okursa yine erkek sanar:D:D:d huhaa:D yes darling elbise füper olmuş:D

    YanıtlaSil
  13. Çok yakışmıış

    http://seravgul.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. conversini yerimm senin yaa :)

    YanıtlaSil