Ana içeriğe atla

Sarı Etek




İndirimden aldığım eteği sonunda giyebildim.Sonunda diyorum çünkü neyle kombin yapacağımı bilemedim:) Akşam giydim giydim çıkardım.Çünkü her renkle başka bir havaya bürünüyor bu etek.Bir de ayakkabı unsuru var tabii:) Topuklularla şık, babetlerle gündelik, sneakerlarla ise spor oluyor.İlk tercihimi gündelik olandan yana kullandım:)

T-shirt:Zara
Etek:Zara
Çanta:Marc by Marc Jacobs
Babet:Marc by Marc Jacobs
Gözlük:Ertuğ Pasajı

Yorumlar

  1. Zetooo..! Çok sevimli olmuşsun tatlım, bayıldımm..!

    YanıtlayınSil
  2. sarı rangi çok severim ve yazın kullanılabilecek en ideal renklerden biri sana da çok yakışmış tatlım :)

    YanıtlayınSil
  3. ayyy ama sen o kadar tatlı olmussun ki ekranda görünce içime sokasım geldi:)
    Sarı etek bu kadar mı yakışır fıstığıma:))
    tişörtde muhteşem:)
    babetlerlede çok güzel bir kombin olmuş bayıldım san mucckkkk:)))

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlayınSil
  4. çok şirinn, prenses gibi olmuşsunn! ^_^

    YanıtlayınSil
  5. papatya gibisin beyaz ve ince:))

    YanıtlayınSil
  6. o tişörtten benımde olmalı :)) çok tatlı görünüyorsun cnm sarı etek süperrrr ;)

    YanıtlayınSil
  7. Zetom çok yakışmış sarılar yine harikasın.T-shirt ayrı güzel zaten :)

    YanıtlayınSil
  8. her zaman şekersin her zaman güzelsin zetocum <3

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlayınSil
  9. her zaman şekersin her zaman güzelsin zetocum <3

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlayınSil
  10. zetom çok tatlı olmuşsun :) bende de var sarı bi etek her renkle ayrı güzel karar veremiyorum:))

    YanıtlayınSil
  11. zetoooo , çook şeker olmuşsun . Sana renkli şeyler çok daha fazla yakışıo kesinlikle;)

    YanıtlayınSil
  12. ya ne güzel olmuşsun....

    sarı etek ve beyaz shirtin üzerinde siyah baskı ile tamamlamış olduğun siyah M.J babetlerin muhteşem olmuş! Çanta bi başka güzel zaten.

    öpüyorum güzellik
    dujufashion

    YanıtlayınSil
  13. çok şirin olmuş çoook beğendim :)

    YanıtlayınSil
  14. çok şirin olmuşsun princess!
    at kuyruğu da çok yakışmış sana..:)
    eteğin rengine ben de bayılmıştım gördüğümde, yakın zamanda da aynı renk pantolon aldım :)

    öpüyorum şekerim..


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlayınSil
  15. ay teninde ne kadar güzel durmuş sarııı ya çok yakışmış tatlım bende bi prenses kaybetmiştim dedim nerrdeee nerdeee aaaa işte burdaymışşş :P:P
    bende bi sarı pntln aldım akşam aynı senin gibi üstüne bişi bulamadım neyle giysem yaaaa :(:(:(
    Öpom kusum

    YanıtlayınSil
  16. o tshirti zarada gördüm bayıldım da, bir tshirte 30 lira verilir mi dedim. ama verilirmiş galiba :)) çünkü çoooooooook yakışmış.

    YanıtlayınSil
  17. princes <3 çok güzelsin .bayıldım =)

    YanıtlayınSil
  18. bayıldım eteğineeeeeeee çok ta yakışmış zetocum yine ne yapsan tatlı duruyor mucx :*

    YanıtlayınSil
  19. bu sarıdan elbise ne güzel olur yahu :)çok yakışmış tatlım güle güle kullan :D

    YanıtlayınSil
  20. rengi çok güzelmiş yakışmış canım benim...

    YanıtlayınSil
  21. Çanta ve gözlük hariç aynı kombini ben pazartesi gunu yaptım Zeto :))

    YanıtlayınSil
  22. bronz ten-sarı etek. çok başarılı bir ikili:)

    YanıtlayınSil
  23. Senacım teşekkürler fıstık:)

    Pembebakteri sağol hayatım muck:)

    Çağlacım sarıyı ben de çok seviyorum bu aralar:)

    Aychimmm canım bi buluştuğumuzda giyerim sen de bu dediklerini yaparsın olmaz mı:)

    Matim çok sağol hayatım prenses seni öpüyo:)

    otuzundansonra teşekkürler:)

    moda_kesh hehe öle miyim :))

    myprincesss teşekkürler canım evet seninde olmalı:)

    Meliscim teşekkürler fıstıkım:) Evet yaa t-shirtümü çok seviyorum:)

    Cansıncım çok teşekkürler tatlım muck<3

    Ebrucum sağol fıstık:) Evet canım yaa her renkle başka oluyo şaşırıyorum ne giyiceğimi:)

    Trend Günlüğüm yaa çok sağol:) Ama sıkılıyorum canım bazen bi bazen de siyahları arıyorum:)

    Dujummm sağol tatlım:) Güzel yorumun için kocaman sarıldım öptüm seni:)

    Bütücüm şirin kızım bugün hehe:) Sağol canım:)

    Wearcım at kuyruğu direk kurtarıcı özelliklede yazın :) Sağol hayatım:) İyi yapmışsın pantolon almakla eminim süperdir güle güle kullan canım:)

    xcelis canikom esmerim ya hemen böle bi renk veriyo bana:)) Prenses burda canım kaybolmadı öper seni en kocamanından:)

    Kumralcım valla ben almadım annem aldı gerçi o almasa ben yine alırıdım:) Bunun yeri ayrı hepsine verilmez ama:)

    habinos çok sağol tatlım muck:)

    Rococosh fıstık fıstık sağol:) Öpüyorum kocaman:)

    Ruhancım ahh ahh şöle güzel bi kumaş olsa yapıcam ama yok:))

    Hamidecim canım çok teşekkürler:)

    Droplet aaa ne süper yaa aynı şeyleri almışız demek ki:))

    Swift as Desire evet canım brozn tenle her renk başka bi oluyo keşke hep böle kalabilsem:)

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)