Ana içeriğe atla

Family Dress





Fuşya elbisenin üstünde bu sefer bi aile konuk.Evin prensesi, bebeği, aşçısı ve dalgıçı:) Geniş bir aile bunlar şimdi de benim elbiselerimi süslüyolar:)

Bilgi ve sipariş için zeynep_404@hotmail.com adresinden benimle iletişime geçebilirsiiz.

Yorumlar

  1. Sen harika birisin Zetocum ya harbiden her bi elbise harika, harika, harika...

    YanıtlaSil
  2. yine süpperr ve sevimli bir elbise ellerine sağlık,yalnız birşey soracağım arkandaki yeşil araba hiç bir yere gitmiyormu:)))

    YanıtlaSil
  3. ayyyy çok şirin olmuşşş elbise ,sende çok tatlısın yine zetocum fiziğin konuşuyor mucxx

    YanıtlaSil
  4. Zeto valla bu elbise serisi çok cici yaa, her gün farklı bir fikirle karşılaşıyorum :) Hayalgücün çok geniş maşallaah,ellerine sağlıık ! ;))

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel kilo verdin Zeto'cum..Umarım geri almazsın verdiğin kiloları.Çok hoş görünüyorsun, maşallah :)

    YanıtlaSil
  6. En'style blog'unda gordum seni.
    Cok tatli bir blog'un var. Bu elbise'nin detaylari dunya sirin.
    Sevgilerle,
    Defne.
    http://fashiondivamommy.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Zetocumm oncelikle cok cok guzellesmissn ya, kisa sac sana baya yakismis galiba kiloda vermissn tam bir fistik olmussun ,saclarin bukadar saglikli nasil oluyor her ay boyuyorsn sanirm:)bizede ipuclari versnn bazilarn saclari saman gibi oluyor ama seninki gayet sagliklii

    YanıtlaSil
  8. Zetocuuum topuklulara alistin sen;)) Biz de alistik, birakirsan olmaz :D
    Vee guzel elbiselerinin muptelasiyiz;) Becerikli bebek;*

    YanıtlaSil
  9. Ama ama ama bunun rengine üstündeki o tombişlere biterim ki beennn :)) nasıl bi fikir sendeki nasıl bi yaratıcılık tatlım maşallah sana yaa:))

    bol satışların olsun inşallahh, öpüyorumm!:))


    www.heelsaremydrugs.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. harika .bayıldım =)

    YanıtlaSil
  11. Ne şirin bir aile buu, pek güzel olmuş ^_^

    YanıtlaSil
  12. Çok tatlı olmuşlar parmak kukla mı onlar:)

    http://wayoutmonster.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Bu elbise harikaaa senin çekirdek aileni yerim :)

    YanıtlaSil
  14. mrb ben zehra bu elbiselerin hemen hemn fiyatları nedir tasrım gerçi biraz tuzludur herhalde bilgi verebiliyrmusunz buradan?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)