Ana içeriğe atla

Bu Haftasonu Ne Yaptım?



Cumartesi günü küçüklük arkadaşımın düğününe gittim.Ne giysem diye düşünürken Koton da karşıma Hakan Yıldırım'ın bu elbisesi çıktı.Modeli ve rengini çok beğenince aldım hemen:) Bu arada elbise 36 beden ilk 36 beden elbisem olur kendisi:)) Topuklu sevmediğim halde gayet iyi yürüdüm bütün gece:) Sanırım o atmosfere kaptırdım kendimi ayaklarımı unuttum:)

Elbise:Hakan Yıldırım for Koton
Ayakkabı:Zara


Pazar günü tatil alışverişine çıktım. Jelly parmak arası color block sandaletlere vuruldum:) Tatil hazırlıkları da yavaş yavaş başladı:)

Yorumlar

  1. cnmmm elbise mükemmel rengi de saçına fln acaip güzel gitmiş bayıldım ben sana yine:) o topuklulara da bayıldımm çok güzeller cnm sen daha sık giy topuklu bak nası yakışmışşş!!!öperim minnoşumuu

    YanıtlayınSil
  2. ayyy elbisen harika canım ayakkbilarınla öyle güzel durmuşşş ki eminim en şık sendin düğünde aldıklarınıda güle güle kullann

    YanıtlayınSil
  3. woww diyorum, çokk güzel olmuşsun Zeto'm, incecik zarifçiksin, nazar değmesin :)

    YanıtlayınSil
  4. aman tanrım elbise harika ve sende her zamanki gibi ssüper taşımışsın canım saçlarınla çoook hoş olmuş .Ayakkabıların hakkında ise bir paragraf yazabilirim mükemmeller !

    YanıtlayınSil
  5. nazar boncuğu takıyomusun sen tak bence :)

    YanıtlayınSil
  6. cnm cokk şıksın,36 beden rüya gibi,başardın süperdin...

    YanıtlayınSil
  7. çok tatlı çok cici olmuşsun canım, elbise çok tatlı ;) çok yakışmış!

    YanıtlayınSil
  8. Elbiseye bayldım zetocum rengi, modeli bu kadar güzel olur sanada çok yakışmış:))yine fıstık gibisin:))topuklu ayakkabı aşığı olaraktan ayakkabılarında süper bayıldım .
    Bu arada iyi tatiller, bol bol dinlen hayatım:)))

    YanıtlayınSil
  9. harika zayıflamışsın!

    YanıtlayınSil
  10. canım zetom ne güzel olmuşsun yine :) Şirinee...

    YanıtlayınSil
  11. elbisenin rengi çok güzelmiş sana da çok yakışmış canım harikasın yine :)))

    YanıtlayınSil
  12. Güzelllikkkkk yine süper olmuşssun seeen yahu :) Maşallah! tütütüüt :D

    YanıtlayınSil
  13. ayakkabılarına bayıldım, ama elbiseninn rengi bu kadar uyabilirdi sana! kusursuz gözüküyorsun! gün geçtikçe daha da güzelleşiyorsun valla!

    YanıtlayınSil
  14. elbise çok yakışmış, rengine de bayıldım (turuncu çok severim zaten! :))
    ama o ayakkabılar.. o ayakkabılaaarrr!!! :)))
    neden markasını yazmadın?? :(


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    YanıtlayınSil
  15. Zetoooo bu elbisenin rengi, o fiziğin 36 bedene kadar inmiş olmasııı, saçlarının güzelliği n'olcak canım ha?? N'olcak yaniii??? :))))


    Muhteşem gözüküyorsun ayakkabılarına da ayrıca taptım söylemeden duramicam :))


    www.heelsaremydrugs.blogspot.com

    YanıtlayınSil
  16. gerçekten çok mutlu oldum böyle düşünmene, ve de gururlandım tabii! :)))
    çok teşekkür ederim, her zaman beklerim :)
    sevgiler

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    YanıtlayınSil
  17. harikasın güzelim, bu renk sana çook yakışmış, aksesuarların ve ayakkabıların ile kombin harika olmuş. Elbisenin detayları çok şık, kesimi harika!

    Kıyafetleri nereden aldın çook merak ettim ama ... neden marka yazmıyor :)

    duju

    YanıtlayınSil
  18. Süper olmuşsun Zetocumm artık iyice zayıfladın ya sana ykışmayacak bişey kalmadı sanırım :)aynı bedeniz artık inanamıyorum şaka gibi azmin zaferisin resmen :)

    YanıtlayınSil
  19. vaay muhteşem olmuş :) git gide daha güzel giyiniyorsun ;)

    YanıtlayınSil
  20. Canım muhteşem görünüyorsun.Elbisen,ayakkabıların çok yakışmış.Bu kadar kilo verdiğine inanamadım zaten güzeldin daha da fıstık oldun :)

    YanıtlayınSil
  21. Oha diyorum çoook yakışmış elbise :))

    YanıtlayınSil
  22. zetocum seni kilo vermiş görüyorum yakışmış doğrusu.

    buarada elbiseyi de çok güzel taşımışsın, ayakkabılarda çok şık

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlayınSil
  23. elbisene bayıldım sanırım gidip aynısını alacağım:) 34 bedeni varmıydı ki :D

    YanıtlayınSil
  24. kombin über şiker...çok beğendim^.^

    YanıtlayınSil
  25. nasııılll zarif olmuşsun zetom süper;)
    incecik olmuşsun valla ahhh ahhhh bide ben olabilsem:)
    bu arada sandaletlere bittim nerden aldın harika seninle birlikte renk sevesim geldi rengarenk olasım var sen beni bu yaşda yoldan çıkaracaksın zetom;)

    YanıtlayınSil
  26. Selam,

    Düğün nerde oldu acaba yakınlarda benim de düğünüm olucak ve yer arayışı içindeyim =) Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla hoş bir mekana benziyor...
    Bi de o bikiniyi nerden aldınn =)

    Sevgiler,

    YanıtlayınSil
  27. uf bakamıcam:D:D:D çok fenayım:D:D hihi=) 300-500 300-500 yaaaaaa orda eğlenilmiş çoook=) ve hatun yine yapmış yapıcaını tek bişi sölicem tarçının üstünde en güzel duran renk turuncu yani keisnlikle evet evet öle=) yine enerji patlağı oldum=) ve saçını böle çok seviorum

    YanıtlayınSil
  28. elbisene bayıldım :) hakan yıldırım koton ankarada nerde satılıyo zeto ben ara ara bulamadım??

    YanıtlayınSil
  29. aaaaayyy güzelliğee bak yaaa,canım benim harikasıınnn :))ohhh kendini iyi hissettiğin okadar belli ki,özgüven +guzellik katmış yemin ederim:))

    YanıtlayınSil
  30. elbise süper bende arkadaşımın düğünü için bu renkte bir elbise istiyordum hemen kotona koşmaca ;)
    cidden çok zayıflamışsın bravo sana zeto!
    Bu arada leoparlı bikini gözümden kaçmadı ve markasını merak ediyorum
    sevgilerle...

    YanıtlayınSil
  31. Zeto blogunu İzmirden takip ediyorum. Önceden de güzeldin, şimdi daha da bir güzel oldun:) Jelly sandaletlere ise bayıldım, o güzellikleri nereden aldın acaba? Kendine iyi bak:))

    YanıtlayınSil
  32. Zeto'cum elbise herhalde daha güzel duramazdı :)) elbisenin rengi, modeli senin ten ve saç renginle muhteşem olmuş :)) fıstık gibisin tatlım :))


    http://www.betwinus.blogspot.com/

    YanıtlayınSil
  33. çok hoş çok renkli fotoğraflar elbisene ve bikinine bayıldım
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    YanıtlayınSil
  34. Canlarım bikiniyi Tunalı pasajından aldım Kyo satan bir yer vard orda.Jelly sandaletleri ise Tunalının sonunda Zeyno diye bir yer var ordan aldım:)
    Hakan Yıldırım for Koton elbiseleri sanırım Armada ve Kızılaydaki mağzalarda satılıyor.Armadadan pek emin değilim ama ben Kızılaydan aldım çünkü:)

    YanıtlayınSil
  35. Peki Zeto'cum o gittiğin düğün nerde oldu acaba =)

    YanıtlayınSil
  36. Atılım mı yoksa burası =)

    YanıtlayınSil
  37. Mellcim Vilayetler evinde oldu düğün burası da bahçesi çok güzel bir yer ama malum havalar kötü açık hava tehlikeli:)

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)