Ana içeriğe atla

Heart Dress


Kalpli elbiseler yeni renkleri ve modelleriyle karşınızda.Mercan, uçuk sarı ve beyaz ikinci seri olarak tamamlandı. Bugün itibariyle de Lazy Butik'te yerini aldı.

Bilgi ve sipariş için zeynep_404@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

  1. HAyirli ugurlu olsun iyi satislar olsun zeto : )

    Ya birsey rica etsem, dün blogumda gösterildiki nasil zayifladigini yazmissin, ama bloguna geldigimde geri silinmisti. Neden sildigini bilmiyorum tabii, ama önemli birsey degilse- Lütfen birdaha eklermisin? Eminim benim kadari bir cok kisi merak ediyordur, lütfen : )

    YanıtlaSil
  2. zetocum bu elbiselerin bedenleri standart mı?? =)

    YanıtlaSil
  3. ben mercan rengi ve yeşilini çok beğendim=). lazy butik nerde?

    YanıtlaSil
  4. Keske Ankarada olsamm :)) harikaa bunlar yaa!! mutlaka en kisa zamanda Ankaraya gidicem :))

    YanıtlaSil
  5. Cıvıl cıvıllar çok güzell :)

    YanıtlaSil
  6. aetocum ne güzel olmuşlar renk renk kalpleri zaten çok severim :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuslar cnm ellerıne saglık..işten haftaiçi ne kendi bloguma ne de diğer bloglara vakıt bulup bakamıyorum..1 haftalık okuyorum blogunu her hafta benı sasırtıyorsun basarın ve azmınle:) tebrık ederım ..daım olsun opuyorum :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)