Dövme Dosyası Açılsın






Nerden çıktı bilmiyorum yeniden bir dövme hevesi sardı beni.Göbeğimdeki dövmeyi değiştirmek istemiştim.Yazın gittiğimde olabilecek şekiller hakkında konuştuk.Fiyonk bana en hitap şey olunca kararı o yönde verdim vermesine ama hala gidip değiştiremedim.Karın bölgesi biraz acıyor.Henüz o cesareti kendimde bulamadım.
Aslında böyle şeyleri bilinçli yaptırmak lazım.Ben annemden gizli saklı harçlıklarımı biriktirip yaptırmıştım.Şimdiki aklım olsa o şekli yaptırmazdım.Önce detaylı araştırır, ondan sonra atılırdım bu heyecana.Şimdi aklım yerinde neyse ki.Ve yine dövme istiyorum.Bu satırları okuyunca annemin tansiyonu yükselecek biliyorum ama napıyım.Sanırım kolumda olacak bu seferki dövmem.Şekil konusunda ise kararsızım hala.Off bunun ucu bucağı yok.Ama bakın şu ufak yıldız nasıl da güzel duruyor bilekte kıskanmadım değil.Ben arayışlara devam ediyorum.Sizin fikirlerinizi ve tecrübelerinizi bekliyorum:)

CONVERSATION

26 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. bende ne zamandır fiyonk şeklinde bir dövme istiyorum kolumda ya da bilek kısmında ama bır türlü cesaret edemiyorum çok şık duruyor bence:)

    YanıtlaSil
  2. zeto yaa özendirme bizi böyle bak görünce fena oluyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Bilekteki yıldız dövmesinden bende de var, omzumdaki yıldızları düzelttirirken " hadi bi tane de bileğime yapalım" diye yaptırmıştım, omzumdakinden de bileğimdekinden de çok memnunum, ama bileğim baya acımıştı :/

    YanıtlaSil
  4. mervecim evet ya seviyorum bende fiyonk şeklini hem çok kibar:)

    Cansıncım senin daha erken okul bitsin yaptırırsın sonra:)Aman diyim sakın yaptırma şimdi okulda bi sürü laf oluyo.

    noraashira yaa canım ne güzel bak şimdi senide kıskandım:)Tatlım ya omuz acımıyoda demek bilek acıyo hımm.Olsun zaten ufacık hemen biter.

    YanıtlaSil
  5. Zetocum ama bilekle ilgili şöyle bir sıkıntım olmuştu, sağ bileğimde olduğu ve işyerinde sürekli mouse kullandığım için, krem sürdüğümde hep bileğim masaya değip krem gitmişti, üzerini kapatıp nefes almasını da engellemek istememiştim, baya sıkıntılıydı, eğer saatini sağa takıyorsan ve sağ elle yazıyorsan kesinlikle sola yaptır, en azından bi yerlere değmez :)

    YanıtlaSil
  6. hayatımmm ben de bir fiyonk bir yıldız dövmesi yaptırıcam ama aceleye getirmek istemiyorum bu aralar da araştırma yapamadım pek ama ben bulduklarımı sana da gösteririm minnoşum istersen dövmeciye de gelirim canın acırsa kolumu ısırırsın:)

    YanıtlaSil
  7. canım benim hislerime tercüman oldun valla bende bu aralar bileğime dövme yaptırmak istiyorum ama çok kararsızım=)))

    YanıtlaSil
  8. ben eğer yaptırabilseydim yazı yazdırırdım bileğime cnm

    YanıtlaSil
  9. Kedi yaptırcam büyük ihtimal bende :)

    YanıtlaSil
  10. Zeto'cum yıldız harika olur bencee..!

    YanıtlaSil
  11. hehe bende bi cesaret edebilsem keşke :D

    YanıtlaSil
  12. Ece Erken ın bılegınde de var bı yıldız dovmesı ve en tatlısı o bı de jessıcanın belındekı fıyonk ben de bılegıme bı agac ya da yıldız ısterdm ama gereksız oldgunu dusunmekteyım=))

    YanıtlaSil
  13. Bende bir ara heves etmiştim dövmeye ama sonra vücudumda kalıcı birşey istemediğime karar verip vazgeçtim...Ama itiraf ediyorum Gisele'in bileğindeki yıldız şahane gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  14. geçen sene dövme yaptırmaya karar vermiştim.aslında bebeğim olsaydı onun ismini yazdıracaktım.eşime 5 yıldır bebiş olmadı zaman çabuk geçiyor.ben oluncaya kadar başka dövmeyle başlayayım dedim.ama bir türlü karar veremiyordum. soğuk bir akşamda arabayı park etmiştik cadde üzerine.bir baktım dövmeci var.eşime hani bakalım dedim.söz sonra yaptıracağım dedim.bu arada eşim söylenirken ben dövmecideydim.kahve yaptık içer misiniz dediler.içerisi çok sıcaktı ve dev ekranda maç yayınlıyorlardı.eşim maç izlemeye başladı .bende dövmeme karar vermiştim.sol bileğime eşimin ve benim isminin baş harflerini yazdırdım.yarım saat sürdü ve hiç acımadı.eşimin ismini yazdırınca çok mutlu oldu:))bende bu sayede ilk dövmeme kavuştum.sırada beğendiğim dövmeleri yaptırmak kaldı.şimdi de eşim yeter diyor:))ama tadını aldım.ve dövmeyi çok sevdimm

    YanıtlaSil
  15. bende ayak bilegime biir baykus resmi istiyorum, ama cok pimpirikli oldugum icin bir dovmecinin ellerine bırakamıyorum kendimi. Birde ayak bilegi de acıtacak bir bolge nasıl olur bilemedim.

    YanıtlaSil
  16. Ya ben herkeste yıldız dövmesi görüyorum daha orjinal bir şey yaptır bence zetocum.

    Ben de ayak bileğime yaptırmak istiyorum bu arada, çok seksi olduğunu düşünüyorum ama henüz şekle ve şemale karar vermedim. :D

    YanıtlaSil
  17. canikom kuzenim bileğine umut ve inanç yazdırdı ama inanılmaz hoş bir yazıyla.. resmini atarım istersen..
    Fakat ben bilekte 'BÜYÜK' şekillerden hoşlanmıyorum 3 yıl içinde demode olacak gibi geliyor..
    Senin yerinde olsam minik minik yıldızlarla bilekten 3 cm'e kadar (rihannanın ense dövmesi modelinde) bileklik gibi doracak modeli seçerim..

    YanıtlaSil
  18. ensede askı şeklinde dövme harika duruyor nette fotolarına bakın derim.özellikle moda tutkunları için dahada özellikli diye düşünüyorum:D

    YanıtlaSil
  19. Benim dovme yaptiraMAMA maceralarimdan kitap olsaydi komedi gibi olurdu Zeto'cum:)))
    yuz kere kalkistim dovme yaptirmaya nereye yaptiracagim, ne yaptiracagim belli olmasina ragmen yuz kere gidip kapisindan filan dondum.
    Kurek kemigime yaptiracaktim. Hani canim istemedigi zaman gormem diye:)) yerde oturmus yarisi melek yarisi seytan bir kiz resmi vardi. Ama komik bisey yani oyle ciddi birsey degil:) Hani her kadinin icinde bu ikisi de vardir mantigindan:)) yola cikarak:))
    Neyse herhalde bir 10 yildir dovme yaptiracagim bakalim o gun gelecek mi:))
    yildiz guzelmis cok hakikaten bilekte.

    YanıtlaSil
  20. rihanna diyorum başkada bişey demiyorum:)) dövmelerin bence küçükleri daha hoş görünüyor,,

    YanıtlaSil
  21. Kesinlikle YILDIZ diyorum:) kucuklugumden beri istiyorum babamla birlikte yaptircaktik artik o istemiyo ama en yakin zamanda bilegimde olucak:) mutluyumm;)

    YanıtlaSil
  22. Kesinlikle YILDIZ diyorum:) kucuklugumden beri istiyorum babamla birlikte yaptircaktik artik o istemiyo ama en yakin zamanda bilegimde olucak:) mutluyumm;)

    YanıtlaSil
  23. Kesinlikle YILDIZ diyorum:) kucuklugumden beri istiyorum babamla birlikte yaptircaktik artik o istemiyo ama en yakin zamanda bilegimde olucak:) mutluyumm;)

    YanıtlaSil
  24. bende yeni sag bileğime dövme yaptırdım:)uzunca yıllar dusundum.sekıl degılde anlamlı bısey olmasını ıstıyodum ve hayatımdakı benım en degerlı ınsnlarn kardeslerımın ve benm ısmımın bas haflerını(dfs) yazdırdım;)

    YanıtlaSil
  25. Kendine özgü bişey olsun derim ben.. Ben Babaanneciğimin parmak izini şah damarıma yaptırmak için herşeyimi verirdim.. Çok arzuluyorum ama maalesef.. İnsanın aklına gelmiyor çok sevdikleri yanındayken..

    YanıtlaSil
  26. cnmm bnde hep bilegimde bi dövmem olsun istemişimdir ama hiçte cesaret edemem bide ya o şkl yine senin için bi anlam ifade etmekten cıkarsa :S yazıları cok sewiorum bilekte ama ne yazarımki die kara kara düşünüorum cok anlamlı bişi olmalı:)

    YanıtlaSil