Ben Bugün




İnsanın kendi yaptığı kıyafetleri giymesi kadar güzel bir şey çok bence.Bugün bana ait olan herşey var üstümde.T-shirt ve jean bana ait biliyorsunuz.Yaz koleksiyonu için bacağı iki renkli pantolonlar da yapıcam ya da yaptırıcam kendime.Şimdiden düşüncesi bile beni heyecanlandırmaya yetiyor.Bugün öğlen soluğu Panora da aldık.Kırmızı bir etek aldım.Biliyorsunuz eteklere takmış durumdayım bu aralar.Bakalım yarın giyicem siz de benim kadar beğenicekmisiniz:)

CONVERSATION

16 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. çok beğendim... çok iyi iş çıkartmışsın tatlım ...
    güle güle giy :))

    YanıtlaSil
  2. İlk yorum benden Ankara'yı özledimmm :(( Mor favori rengim sana da çok iyi gidio cnmm..
    bende seni beklerim blogcuuuma :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bugün mü Ebet Sen Bugün NERDESİN :)Bu saat olmuş =) bu rengi sana çok yakıştırıyorum ben hımm kırmızı deemek eteğin şimdiden bayıldım ozaman güleee güleee giy tatlum öpooom

    YanıtlaSil
  4. habinos sağol canım bugün spora gidicem ondan sportifim niyeyse o günler böle oluyorum:)

    NasZl canım hemen geliyorum bloguna:)Ben de İstanbulu özledim sen buraya gel ben de oraya gidiyim:)

    xcelis canım yaa yaptıklarımı haber veriyim dedim:) Yoksa ne giydim postu değil yani:)Ben bugün geç kaldım, işlerim çoktu e bir de gezince anca fırsat buldum:)Muck:)

    YanıtlaSil
  5. Minnoşuma morla siyahlar ne de yakışmış!!!cnm kesinlikle katılıyorum insanın kendi yaptığını giymesi gibi güzel bi şey yok ztn bu kotunda çok süper olduu yenilerini bekliyorum:)cnmm bu arada saçların süper gözüküooo:)mucksss

    YanıtlaSil
  6. Hem etek hemde kırmızı canavarıyım beeen :)) merakla bekliyoruuuuuuum zuzuuu :)

    YanıtlaSil
  7. heey dostum buarada çok zayıfladın, sinirimi bozuyorsun haaaa :D

    YanıtlaSil
  8. Hayatım yaaa teşekkürler minnoşum saçlarımı boyattım kendime geldim:) Mor rengide senle sevdim biliyosun şimdi bişeyler alasım var ama dur demenin vakti geldi:)

    Nimocum bakalım beğenicekmisin eteğimi ama bu sefer öle kabarık değil:) Allah iyiliğini vermesin yaaa ne güldürdün beni öle:))))Napıyım canım spor yapıyorum kan ter içinde kalıyorum olsun o kadar:))))

    YanıtlaSil
  9. Bir mor manyağı olarak bu kombine ba-yıl-dım ! :)) Zaten bu kotunu görür görmez aşık olmuştum :D Benim de yapasım gelmişti ama ilk iş tabi beyaz bir kot almak,hiç beyaz kıyafetim olmadığı için zahmetli olacak o açıdan biraz :)) Bir de şu üşengeçliğim olmasa aaah ...

    YanıtlaSil
  10. bence çok güzel olmuş... :)
    hep kokoş olcak değiliz ya tatlım :)

    YanıtlaSil
  11. çok hoş bir kombin olmuş :) genellikle bu tarz giysileri kimseye yakıştıramam ama sana her türlü yakışıyorlarr :)))

    YanıtlaSil
  12. Junkhead canım çok sağol:)Ama baya bi zor bu kot boyama işi yaparsan dikkat et dediklerimi oku baştan:))

    habinos canım bugün spor günü ondan sportif oluyorum kokuşluk yarıa artık:)

    Minik Yıldız sağol canım :) Aslında böle çok rahatım bi bilsen başka bişey giyesim gelmiyo pek:)

    YanıtlaSil
  13. Morlar ah morlar çok seviyorum bu rengi sanada çok yakışmış.Bu arada saçların harika oldu günışığında pırıl pırıl daha da güzel görünüyor.Bazen şık bazen spor takılcaz ki kendimizi tekrar etmeyelim değil mi?

    YanıtlaSil
  14. mor rengini bende çok seviyorum sana da çok yakışıyor. yeni fikirleri her zaman senden bekliyorum ;) öpüyorum.

    YanıtlaSil
  15. Pantolonuna bayıldım kuzum çok yakışmış sana. Yap sen böyle yakında ben de başlıycam boyamaya ;)

    YanıtlaSil
  16. Ben bu pantalona bayıldım.
    Tebriklerr:)

    YanıtlaSil