Ana içeriğe atla

Aldım-Denedim: ALIX AVIEN NAİL DECO



Haftasonu, Tunalı caddesinde yer alan Kıvılcım parfümeri de bir kalabalık gördük.E bu nedir, ne değildir diye hemen içeri daldık.Alix Avien'in Nail Deco ojesi gelmiş.Gelmesiyle bitmesi ise bir olmuş.Siyah renginden kalmamış bile.Ben de hemen beyaz ve mavi renginden aldım.Meraklıyım ya deniycem hemen:) İşte ilk tecrübem bu şekilde oldu.Siyah oje üstüne beyaz ojeyi sürdüm ve hemen kendiliğinde çatladı.Sihir gibi, izlemesi bile çok zevkli.Şimdi sırada diğer rengi var.Nasıl beğendiniz mi çatlak ojeyi?
Bu arada fiyatı 5TL.

Yorumlar

  1. geçen haftada ben istanbuldan aldım canımm::) bayıldım resmennn cok gelişmiş sakaryada bir ay aradım ama ne fayda diğerinide merak ettim şimdi:P

    YanıtlaSil
  2. Aaaa supermis, peki dayanikliligi nasil zeto? uzun sure kalir mi tirnakta?

    YanıtlaSil
  3. ya bende çok merak ediyorum ama bir türlü alamadım yaa ama arkaşım bejin üzerine siyahı sürmüştü muhteşem olmuştu.

    http://lifebydiloss.blogspot.com/ bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. bu oje hem cok trendy hemde cok fashıon duruyor zeto:)okadar alıskanlık yapıyorkı bende sıyahı var her oje uzerıne denedım..harıka harıka..ben bej/chanel camurrengı/pembede cok sık kullanıyorum uzerıne cıla gecılmesı sart tabıkı!uzun sure kalıyor ucgun en az kullanılabılıyor!!en cok beje-chanel505 yakısyor!tavısyee ederım bıraydır tıranklarım bolee:))

    YanıtlaSil
  5. canım benim çok güzel ve farklı olmuş güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil
  6. Bende de siyahı var. Neyse ki aldığım yerde o kadar kalabalık yoktu :D Kırmızı-siyah, yeşil-siyah süper oluyor, hani sephora'nınkiyle. Bulursan kesin al. Şu beyazda hoşuma gitti Zeto.

    Laciverti de merak ediyoruuum =))

    YanıtlaSil
  7. bendeee siyahı var ve gerçekten çok güzel duruyor altın rengi ve siyah favori çamur renklerimiz ve siyah harıkı ikili oluyorlar her sürdüğümde 2 3kişi mutlaka soruyor:)

    YanıtlaSil
  8. ben en çok lacivertini ve siyahını seviyorum. Lavicerte en çok bence turkuaz yakışıyor. http://edankb.blogspot.com/2011/02/catlak-oje.html
    burada siyahını denemiştim, bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. bende geçen ay çok zor buldum bu çatlatmaları,beyaz dışındaki renklerini aldım,beyazda güzel durmuş canım almalıyım:)

    YanıtlaSil
  10. ben de beyazını almıştım siyahını bulamadım , her yerde ilk o bitiyo sanırım

    YanıtlaSil
  11. Kızlar ben sevdim bu ojeyi.Parlatıcı sürdükten sonra baya bi dayanıyo 3 gün oldu hala bozulma yok azcık uçlarda var yani.Tavsiye ederim.Sizlerin tavsiyesi üzerine de siyahını alıcam ama kalmamış umarım en yakın zaman da bulurum:)

    YanıtlaSil
  12. Ben bugün yürüyüşe çıkmıştım. Sonra bizim burda bi dükkanın camına yazmışlar. Çatlayan oje geldi diye. Ben de sandım ki alix avien'in ojeleri. Ayağıma kadar gelmişken girip alayım dedim. Bir de baktım ki Elite diye bir marka. Sürümü zor ama tıpkı alix avien nail deco gibi duruyor. Onun da dört rengi mevcut. Pembe, beyaz, siyah ve lacivert. Paylaşayım dedim sizlerle.. =))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)