Ana içeriğe atla

Zeto'nun Kuş Kolyeleri







Kelaynak kuşu bereket getirirmiş.Bu kolyeler de size bereket ve şans getirecek.Ponponlu ve fiyonklu kolyelerim şatışta.Fiyatları 10 TL.

Bilgi ve sipariş için zeynep_404@hotmail adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

  1. çok tatlılarrrrrr

    YanıtlayınSil
  2. aaaaaaaaaaaaaa harika bunlar:)ellerine sağlık:)

    YanıtlayınSil
  3. çok şekerler bunlar :)) bol şatışlar zetom

    YanıtlayınSil
  4. Fu zeto süperler ellrine sağlık :)))

    YanıtlayınSil
  5. çok yaratıcı tebrik ederim Zetocum eline sağlık

    YanıtlayınSil
  6. en calışkan blogger sectim kız seni:)Günaydın güzel bi cuma yaşa inş yewrum kuşlarınada bayıldm bayıldm:):)

    YanıtlayınSil
  7. Zeto'cum ya sen artık başka bir boyuttasın benim için;) Neler düşünüyor, neler üretiyorsun?Ellerine sağlık canım;) Bol bol bereket ve şans getirsin; sana da, alanlara da;)

    YanıtlayınSil
  8. Sen bunlardan taç yap...Talih kuşu niyetine alalım;)

    YanıtlayınSil
  9. helal olsun hayatım hayallerini gerçekleştirdiğin için seni tebrik ediyorum başarılarının devamını dilerim tatlım :D

    YanıtlayınSil
  10. aYYY ne kadar güzeller bende almak isterdim ama şu an çok yoğunum hepsini çok beğendim:)

    YanıtlayınSil
  11. Yoksa bunlar English Home'daki bereket kuşları mı?? Benim odamda var bunlardan :)

    YanıtlayınSil
  12. aaaa english home kuşları! süper bir fikir olmuş, tebrikler! :)))

    YanıtlayınSil
  13. aaa bunlar English Home daki kuşlar değil mi?Bende de var bunlardan ama kolye yapınca daha güzel olmuş ellerine sağlık :)))

    YanıtlayınSil
  14. selam zeto ilk kez yorum yazıyorum sana=)çok güzel olmuşlar evet ben de english home'da görüp bayılmıştım odama almak istemiştim hatta bu kuşlardan bi sıra boncuğa dizmişlerdi yanlış hatırlamıyosam,kolye olarak da çok güzel olmuş eline sağlık=)

    YanıtlayınSil
  15. Evet evet oranın kuşları çok güzeller değil mi:) Zaten ne görsem bundan ne olur acaba diye düşünmeye başladı beynim:)Bugün de taktım çekicem resimleri koyucam güzel bir uyum yakaladım.Bakalım siz de beğenicekmisiniz:)

    YanıtlayınSil
  16. ellerinize sağlık çok güzel olmuş hatta çok şirin olmuş :) sizin bu kuşları görmem benim nikah şekeri numuneleri çıkardığım zamana denk geldi.acaba ben bunu maskot olarak uyarlasam bir sorun olur mu acaba :) normalde çevremde yada blog arkadaşlarımda gördüğüm şeyler fikir verir bana ve tasarım yaparım.ama bu kuş okadar şeker ki tasarım yapmam için bir fikir gelmedi aklıma belki bir kanat ekleyebilirim :S ama izin yok derseniz anlayışla karşılarım tabiki :)

    YanıtlayınSil
  17. uğurböceği beğenmene çok sevindim:) Tabiki de sorun olmaz istediğin gibi yapabilirsin:)

    YanıtlayınSil
  18. çooooook teşekkür ederim.hani yanlış anlaşılma olmasın diye sormak istedim.çünkü bunlar sizin tasarımınız size sormadan yapsam size saygısızlık olurdu.tekrardan teşekkür ediyorum ;)

    YanıtlayınSil
  19. http://goncaninsepeti.blogspot.com/2011/02/nur-yerlitastan-bomba.html
    senin kolyelerin :)

    YanıtlayınSil
  20. http://goncaninsepeti.blogspot.com/2011/02/zeto-nun-kus-kolyeleri.html

    yanlış linki atmışım pardon diğer yorumu sil istersen zeto kolyelerini çok sevdiğimden blogumda yayınladım, onu haber verecektim:)

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)