Pink Friday





Pembe küçüklüğümün vazgeçilmez rengiydi.Herşeyim pembe olsun isterdim.Bir ara takıntı haline getirmiştim.Şimdi düşünüyorumda artık eskisi kadar gözde değil benim için.Diğer renklerin güzelliğini keşfettim sanırım:) Ama vazgeçmekte olmaz bu renkten.Bu yağmur botlarımı çok severek almıştım.Ama dolapta botlar üst üste durunca siyah botumun boyası bulaşmış.Ne yaptıysa annem çıkaramadı bir türlü.Atmayı da göze alamadım.Öle bakmak bile yetiyor, giymesem de olur yani:) Bugün dayanamadım lekeli haliyle giydim.Şimdi boya arayışındayım.Hadi bana yardım edin hangi boyayla boyasam lekesi kaybolur? Bu arada taytımı nasıl buldunuz:) Did Paris'ten getirmişti.Ancak bugün giyebildim.Aslında Converse'lerimle giymek istiyordum.Sanırım yazında öyle bir kombin yapmalıyım.

Gömlek:Zara
Kazak:Zara
Tayt:H&M
Bot:Benetton
Çanta:Marc by Marc Jacobs

CONVERSATION

41 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. Pembiş Pembiş ne kadar tatlu olmuşun yaaa nası üst üste gelmiş tühhh.açık renk olunca belli de olmuş canım."Enn moda" daha önce botunu boyamıştı sanırım.Birazdan kesin yazar :)
    Şimdiden İyi haftasonları.

    YanıtlaSil
  2. ay çok beğendim yaa :)

    YanıtlaSil
  3. bence o siyahlık hiç rahatsız etmiyor, sen o boyadıgını dusundugun diğer çizmeyi papinin sağ tekine gene aynı noktaya sürsene en azından ikiside aynı noktalarında siyah olur:) çok cici pembenin kötüsü olmazzz:)

    YanıtlaSil
  4. ay ben seni yerim yerim yerim yerimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. maşallah demeyi unutmuşum :)

    YanıtlaSil
  6. xcelis canım olmıycak şey olmuş işte kısmet:( Ama canım pembe rengi bulmakta zor bakalım canım umarım bularum.Sanada iyi tatiller hayatımmm:)

    safircim çok teşekkürler canım:)

    Moda(e)ratorcüm ay canım hiç bi boya tutmuyo desen yapıyım dedim o bile olmadı tatlım.Çok sağol canım:)

    Esincim tam senlik oldum bugün:)Ben de seni yerimmmmm:)

    YanıtlaSil
  7. tatlım taytına bayıldım hatta pembe harfi senin boyadığını sandım bot için ise cifin içine biraz pembe kumaş boyası damlatıp onunla dene canım cif lekeyi alırken pembe boya rengin atmasına engel olur diye düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
  8. Arcadium'un arka yanda var ya salmander diye bir dükkan terzinin yaninda oraya sorsana bi

    Çok güzel ayakkabi tamir ediyorlar...

    Yapamazlarsa da gizem'e etsin :))

    YanıtlaSil
  9. fiyonk takabilirsin,botlar plastik olduğu için boyayınca su değerse akabilir.

    YanıtlaSil
  10. çok şirin olmuşsun pembiş pembiş

    YanıtlaSil
  11. zeynocanım pempiş pempiş çok şirin olmuşsun yerim seni ben şeker şeeeeey...:))

    YanıtlaSil
  12. Zetocuğum
    Maşallah harika görünüyorsun canım. Pembe uyumunu çok beğendim. Pembiş çizmelerin çok şeker.Umarım o siyahlığı çıkarmanın bir çaresini bulursun çünkü gerçekten çizmelerin rengi bir harika canım.

    YanıtlaSil
  13. İki araba bibirine sürtünce oluşan boyaları, motoryağı ya da vazelinle çıkarmak mümkün..işgörür belki:)

    YanıtlaSil
  14. benim de çantamın başına gelmişti aynı olay ben asetonla halletmiştim ama bot da olurmu bilemedim şimdi :/ canım olsun öyle de çok şıksın ne olmuş sanki :)

    YanıtlaSil
  15. kuzucmm taytın pek tatlı gule gule gıy ..bota da bence tekstıl kalemı ıle desen cızebılırsın super bı tasarım cıkar bnce ortaya:)

    YanıtlaSil
  16. çok tatlı olmuş çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  17. touch the sky hayatım yaa dur onu da deniyim herşeye açığım canım:)Çok sağol hayatımmm muck:)

    Kitapçı Kız canım orayada sorıyım ayağımdayken her yere gösteriyim ben:) Çok teşekkürler canım olmadı gerçekten Gizem çaresine bakar artık:))

    asl2m ya kesin bi yolu vardır diye düşünüyorum olmadı bişiler yapıcam artık.Teşekkür ederim:)

    rebeltakipte çok teşekkürler canımm:)

    Selocanım bugün tam şeker kıvamındayım gerçekten:)Hem ruhsal hem kıyafet açısından:))

    Prime Shopping canım çok teşekkürler:)Zaten boya olmadan önce hep ayağımdaydı bu kış olmuş dolapta ilk defa giydim bu yıl.Umarım çıkar tatlım yoksada böle giyicem napıyım:)

    Niyanno canım onlarıda deniyim ben rengi atar diye korkuyorum bir tek.Vazalinden bişey olmaz gerçi:)Teşekkür ederim yardım için:)

    Ruhancım onuda deniyim canım.Kobay gibi olucak botlarım bakalım hangisi çıkarıcak:)Evet tatlım olmadı böle devam:)

    kürk mantolu madonna canım çok teşekkürler:)En son çare o canım çıkmazsa eğer:))

    Rendastyle çok teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  18. Çok yakışmış Zetocum güle güle kullan :) Bu botlara bir çözüm bulmak lazım gerçekten çünkü o kadar güzeller ki yazık olmasın :( Ben seni bugün çok sevdim ona göre :)

    YanıtlaSil
  19. Geçen birinde senin taytını görmüştüm, sormaya da çekinmiştim nereden aldın diye, ama taytına bayıldım :) Nereden aldın :)

    YanıtlaSil
  20. Evet canım çok tatlı kıyamaz insan atmaya tineri denediniz mi?Boya lekelerini çıkartıyor tiner.Ufak bi kısmına dene bakalım çıkacak mı?

    YanıtlaSil
  21. Dostum zevkimi biliyosun artık ya ondan böle bana göre parçalar buluyosun:)Çok teşekkürler dostum sen olmasan taytımda olmazdı:)Mucxxx

    noraashira canım çok teşekkürler:)Paristeki H&M den aldı arkadaşım.Umarım vardır burdakinde de bir bak istersen:)

    YanıtlaSil
  22. büroda bu renk fosforlu pembe kalemin yokmu onla boya şimdilik :D sonra silinirse yine boyarsın :) benim bir eteğime çamaşır suyu damlamıştı göz kalemi ile boyamıştım :D bir dene bakalım:) yada oraya bir dıy projesiyle şenlikli bir aksesuar yapabilrisin :) ama en mantıklı fosforlu kalem :)

    YanıtlaSil
  23. zetocuğummm sakın vazgeçme pembeden sakın sana çok yakışıyo.
    çok bi güzel pek bi sevimli olmuşsun bugün. sabah sabah içim açıldı seni böyle görünce. muccxx

    YanıtlaSil
  24. yaa bence lekenin üstünü zarifçe kaplayıp dışa doğru dönen bi biçimde büyük plastik hatta belki parlak taşlardan dikilebilir ya da yapıştırabilirsin,hatta diğer botun tekine de o hareketi belki buruna doğru verirsin,çok da özgün bi parça olur,bu pembeyle kullanılacak herşeye taş yakışır bence.farklı sıvılarla yada boyalarla da riske etmemiş olursun.

    YanıtlaSil
  25. Zetocum,pembe pamuk şekeri gibi olmuşsun:)

    YanıtlaSil
  26. sen n şeker seysin böyle yerim seni çok tatlı olmuşsun yahu mıncık mıncık sevesim gelsi pembiş seni :D

    YanıtlaSil
  27. çooooook şeker olmuşsun bayıldım bayıldım pembe,siyah beyazın uyumuna :)

    YanıtlaSil
  28. Yaaa hayatımmm ben seni yine bi çoook özledimmm!!!valla görünce yicem bak seni haberin olsun:)bu nası bi tatlılıktır yaaa çok beğendim ben minnoşumuuuu öperim kocaman

    YanıtlaSil
  29. Valla zetocum sen demesen ben lekeyi görmemiştim bile, neymiş ki bu leke deyip geri dönüp hususi bakınca farkettim:) Pembeyi ben de severim, özellikle makyaj tonlarında:)

    YanıtlaSil
  30. bence aseton deneme zeto biraz riskli çünkü aseton çözücüdür botlarına zarar verme ihtimali var.. =(
    bi dee taytına bayıldımm =)

    YanıtlaSil
  31. oy cok tatlı olmuşsun senn!! farklı olmayı cok güzel başarıyorsun!! pembiş botunun lekelenmesine üzüldüm umarım cıkar cıkmazsada üzülme onun güzelligine hicbirsey golge düsüremez :D

    YanıtlaSil
  32. Benimmm aklımaaa geldiii fikirrr Zetooooo :) peluş aynı ton kumaşlar var sen o kuması allaıp pullaıp tak oraya tozlık gibi yapabilirsin cnm:)

    YanıtlaSil
  33. ya sen ne şık ne tatlı bir şeysin ya herşeyi yakıştırıyorsun kendine her haline bayılıyorum

    YanıtlaSil
  34. pembeye bayılırım benim en sewdiğim renktir sanada güzel yakışmış

    YanıtlaSil
  35. Pink Friday'e bayıldım ben;)
    Uzundur görmemişim seni pembelerle, pek yakıştırdım tabi ki! (Şimdiye kadar sana yakıştırmadığım bir şey olmadı ki zaten;))

    Botun için umarım bir çözüm bulursun. Böyle olunca o lekeyi görmeyinceye kadar içim rahat etmez:(

    YanıtlaSil
  36. 4 yaşında kuzumun pembiş botları yüzülmüştü, ayakkabıcıya sordum ojeyle boya dedi boyadım oldu bilmem işine yarar mı :)

    YanıtlaSil
  37. Pembe sana cok yakisiyor. Bende seni cok seviyorum.

    YanıtlaSil
  38. tatlım çantanı nerden ve ne kadara aldığını öğrenebilir miyim her zaman ki gibi çok şıksın

    YanıtlaSil
  39. Gomlek kazak uyumunu cok seviyorum .cok hos olmus:)

    YanıtlaSil
  40. ay pamuk sekeri olmusssssssssssss:)
    Supersin!

    YanıtlaSil
  41. Çok $ık olmu$sun $eker =)

    Yağmur çizmenin üstüne aynı tonda kurdele ile fiyonk yapıp weya $erit halinde kurdeleyi silikon ile yapı$tırabilirsin. Ya da aynı renkte keçe ile kalp, yıldız vb desen çıkartıp yapı$tırabilirsin. Hem göze çok batmaz hem de çok $ık durur.
    Tawsiye güzeldir =)

    Sewgiler...

    http://myneverland1c.blogspot.com/

    YanıtlaSil