Kot Etek




Herkese günaydınnnn:) Bu aralar eteklere sardım. Şöle kabarık, pilili etekler arıyorum.Ama bulamıyorum bir türlü.Baktım istediklerimden yok ben de çareyi kot etek almakta buldum. Hem her şeyle de olur diye düşündüm.Bugün ilk kombinle karşınızdayım. Annem bile bu duruma şaşırdı. Etek giymiyorum nedense. Bundan sonra kararlıyım bol bol etek alıcam. Dün yine spora gittim bugün biraz yorgunum.Suratımdan belli oluyor sanırım.Kollarımı kaldırmakta baya bi zorlanıyorum:) Sanırım bi kaç gram daha verdim:) Henüz tartılmıyorum 1 hafta geçsin öle.Tartılmayı sevmeyen ben şimdi tartılmak için sabırsızlanıyorum:)
make avatar

Gördüğünüz gibi biraz şımardım ama yıllardan sonraki ilk kot eteğim napıyım:)

Kazak:Zara
Fular:ebay
Etek:Bershka
Çizme:Yargıcı
Çanta:DKNY

CONVERSATION

34 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. Ne kadar yorgun olsan da fıstık gibisin tatlım:)Etek çok yakışmış :)))Bol bol etek alalım sana:)

    YanıtlaSil
  2. zeto çok yakışmış al sen bol bol etek bende arıyorum ama istediğim gibi bir kot etek bulamadım senin ki çok güzel güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. ilk iki fotografa bakınca yorgunum demesen kötü birşey mi oldu diyecektim yüzüne yansımış resmen , Abartılı hiç fazlalık yok bence sende kendini yorma bukadar :)

    YanıtlaSil
  4. Bende "nivea body ile dinamik sabahlar" cdsini indirdim internetten. Onu yapıyorum, yediklerime dikkat ediyorum 'hasta halimle'. Fenayım :D Gerçi Zeynep abla sen spora başlamışsın ama ye ya, iyisin. Spor şart ama diyet yapma.

    Bu arada etek giy ya, sana yakışıyor. Hem fularında süpermiş ^^

    YanıtlaSil
  5. ay ben seni yerim yerim yerimmmmmmm
    sen ne tatlı olmuşsun öyle,
    maşallah benim arkadaşıma
    tütütüüüüüüü

    YanıtlaSil
  6. aynı şekilde bende kabarık pileli etek arayışına girdim!
    ayrıca gif çok tatlı olmuşşş!!!

    YanıtlaSil
  7. Çok yakışmış çok tatlısın canım yine...sana kırmızı çoook yakışıyoooo ;))

    YanıtlaSil
  8. Zetocanım zayıfladığın fotoğraflarda belli oluyor :) bence başlamışken bırakma bahara fit gir. ben henüz spor ve diyete başlayacak gücü bulamıyorum kendimde kışın uyuşuk oluyo insan. Bende etekleri çok seviyorum sanada çokkk yakışmış fularınada bittim söylemeden geçemedim öperim senii :*

    YanıtlaSil
  9. Pridecım yaa tatlım alalım valla ama bulamıyorum ben dur gene bakıyım bu akşam:)) İice gaza geldim:))) Sağol hayatımmm muck:)

    cemrecim %70 indirimden faydalandım ve bershkada buldum:)Bi bak canım çok çeşitli etekler var:)Çok mersi şekerim:)

    Moda(e)rator yaa canım ben de fark ettim.Sabah kalkınca bi çökmüş olarak kalıyorum gün içinde beslendikçe kendime geliyorum:)Yok canım dediğin gibi ama işte bi hoşuma gidiyo böle sabahları hafif hafif uyanmak:)

    Lynn mosa miniğim sen hasta halinle spor yaparsan iileşemezsin.Zaten gücün yoktur şimdi iileş ondan sonra yap canım.

    esincim ya işte geldiler bana bi etek sevdası başladı anlamadım bende:) Bundan sonra böle hergün etek giyicem:)) Ama etek aynı olucak bu gidişle:)Muck muck:)

    Beyaz Büyü tatlım ya bulursan sen bana ben sana haber verelim o zaman:)Teşekkürler canım:)

    MyPrincesss teşekkürler canım:) Etekli kombinler başlasın o zaman:)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel olmuşsun sen öyle Çıtır Kız Candy ;))

    YanıtlaSil
  11. canımcım saol burda bershka yokki:)) artık olan yerlere bakarım saol tatlım:)

    YanıtlaSil
  12. canım bende birşey oldu sandım ilk fotografa bakınca. Yorgunluğun yüzüne yansımış. Spor yapmak, sıkı bir vücut çok güzel ama sen yinede bu kadar yorma kendini bahara çok var. Ayrıca resimlerde süper görünüyorsun. Eteğinde çok şıkmış güle güle giy canım.

    YanıtlaSil
  13. bence hiç bir fazlan yok zeynep kuzusu aksine çok orantılısın yani gördüm biliyorum hehe :) bu arada çizmeler süper ve ben kot eteğe bayılırım aslında kot olan herşeye bayılıyorum galiba hımm

    senin etek de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  14. zetto:)etek yakısmıss ama su varki sankı bole fıt fıt bısyler olmuss:)bacaklar cok zayıf gorunyor!!begendım yanı rejım artı spor dımı nekadar oldukı??galıba cok cabuk forma gryırsun??
    bende bole kumas eteklerden kabarık ıstıyorum twıstde olur umuduyla bakınıyorum ama yokk:))
    buldugundaa paylass zayıflama sırlarında martsa gıbı gelsınn nolurrr:))

    YanıtlaSil
  15. ayy pek hoş :)eteği çok beğendim

    YanıtlaSil
  16. Bonboncum yaa belli oluyo mu süper o zaman çok sevindim bu işe:) Ben daha dar şeyler giyiyimde görün o zaman sizde:) İice mootive olup şımarıyorum:)Çok sağol tatlım muck:)

    madammoda yaa canım çıtır değilde perişan kız cady olabilirim:)Sağol hayatım:)

    cemrecim yaa kusura bakma o zaman ben ona göre yerler söliyim sana.

    Prime Shopping canım yaa evet sabahları böle oluyorum sonra geçiyo.Aslında zevkle yapıyorum hırslanıyorum:) Kaslarım artınca süper güçlü hissediyorum kendimi ondan böleyim galiba:)

    touch the sky canım artık senin gördüğünden daha zayıfım yeniden görmen lazım beni:)) Hayatım ya kot etek tutklum senle başladı baktım hep giyiyosun kıskandım bende:)

    escada canım evet ya benim hemen sıkılaşan bi yapım var 2 hafta oldu canım.Ama baya bi çalışıyorum günde 1 saat bazen 1.5 saat spor yapıyorum özellikle akşamları gün içindekileride bölece eritiyorum.Ayy pek mutlu oldum şimdş::)Tamam o zaman yazıyım ben bunlarıda:)

    mercancım teşekkürler canım:)Muck:)

    YanıtlaSil
  17. Çizmeler hakikaten süper bulabilirmiyim acaba bu çizmeden tam istediğim gibi bu sezon mu zeto

    YanıtlaSil
  18. Gülsümcüm yok canım yeni sezon değil geçen sezonun ama aynılarını üretiyo her sene Yargıcı.Bi bak istersen canım.

    YanıtlaSil
  19. Yerim seni de kot eteğini dee :) Daha çok etek al ama hepsini giyin tamam mı çünkü çok yakışmış sana dostum ay pardon bot kardeşim :)

    YanıtlaSil
  20. Eteğe devam Zeto'mmm çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  21. yazz tabıkıddeee:)cok sevnırız bız...bu arada boy olması bırcok seyı guzel tasımana guzel zayıflamasanda guzel gorunmemıze sebep:)bende kendımden blıyorum fazlalalık yoktu sende boylu-poslu balıketlı derler kı bencede bu tarz kısılerde kıyafet zayfılardan cok daha sık ve guzel gorunuyor aslında?fazlalıkları olmadan tabıkıde alımlı yanı hos gorunyyor dıye dusnuyorum:))sendee olesın !!!oyuzdenn sakın coook zayıflama( etlı butluu olucak kadın azccıkk dmıı:)) superr:)

    YanıtlaSil
  22. bugünkü kombin yine çok hoş bende kabarık pileli ve tüllü etek arıyorum ama bulamıyorum bulduklarımda çok kısa oluyolar eğer bulursan bizede haber verirmisin?

    YanıtlaSil
  23. hiç yorgun görünmüyosun çok dinamiksin :) etek takıntısı bendede oluştu bu sene eteksiz günlere yanıyorum şimdilerde :D

    YanıtlaSil
  24. zeto süpersin ama çantanın etiketi üstünde mi kalmış:(

    YanıtlaSil
  25. resim çok eğlenceli olmuş :) çok tatlı görünüyosun

    YanıtlaSil
  26. Ay bayıldım ben hareketli fotona; Zeto evimize gelmiş gibi;))

    Canımm, bu eteğin ne kadar da yakıştığını gördüğüne göre artık daha mini mini, şirin şirin eteklerle görürüz seni di mi;))

    YanıtlaSil
  27. yaa hayatımm sen neden etek giymiyosunn bak fıstık gibi olmuşsun ben çok sevdim etekli zetomu ben bundan soora sana hep etek aldırıcam haberin olsun:)

    YanıtlaSil
  28. Dostum yaa aslında istediğim kombin bu değildi neyse gene giyerim üniforma yapıcam eteği ben ona göre:)Hehe bugün kardeş olduk valla:) Öperim seni:)

    Aslımmm çok sağol canım alıcam bugünde kararlıyım:)

    escada olsun olmasına ama zaten benim kemiklerim kalın istesemde öle incecik olamam sonunda zeto gene butlu olucak:)))

    butterfly tabikide veririm canım sen de bulursan bana haber ver ama:)

    En-tarici ay canım evet ya gerçi ben yanmıyorum pek çünkü basenlerim kalındı şimdi bi heveslendim zayıflıyorum diye:))

    kelebek teşekkürler canım ama o etiketi değil:)

    Ruhancım teşekkürler tatlımm muck:)

    Sevgicim sizin eve konuk oldum bugün:)) Canım evet giyicem ama mini olmalı o da iş yerinde zor biraz ama napıyım alışsınlar:) Bulursam akşam 1 tane daha alıcam:)

    Hayatım yaa evet bana etek aldır nolur giyiyim bende:) Bi anda çılgına döndüm ben sotıklar artık etek için yapılıcak:)

    mkblkonsept teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  29. Zetocum arada sırada da olsa etek giymelisin demek oluyor bu post:)

    YanıtlaSil
  30. Sen bol bol etek giy Zeto'cum:) Simar da:) Cunku cook yakismisss

    YanıtlaSil
  31. Eteğin çok cici olmuş canım:)Yine süper görünüyorsun.

    YanıtlaSil
  32. Bershka indiriminden faydalanabilmişsin tebrik ederim, ben gittiğimde L beden gömlek bırakmamışlar, talan edilmiş valla, savaş sonrası gibiydi ortalık :)

    YanıtlaSil
  33. Yorgun halin bile çok tatlı :) yakışmış etek kuzum bence de eteklere devam :)

    YanıtlaSil