İnditex indiriminde 3 Blogger


Bir varmış bir yokmuş, Twitter'da söylentiler dönüyormuş.Zara indirimi başlanacak diyip halkı  galeyana getiriyorlarmış.Bunu duyan 3 blogger ise saatlerin 9.45'i gösterdiği dakikalarda kendilerini alışveriş merkezinin kapısında buluvermiş.

Bir de ne görsünler kalabalık çoktan meydanı sarmış bile.O sırada muhabir Okan hemen canlı yayından arkadaşlarına bağlanmış.Bizim kızlara taktik vermeye de başlamış.


Kapılar açılmadan içeriye girilmeyeceğini anlayan kızlar sonunda çareyi poz vermekte bulmuşlar.Bir o yana, bir bu yana dönüp poz vermişler.Sonra Zara,Oysho,Stradivarius,Pull and Bear,Forever New,Mudo,Claires,Charles and Keith,Koton ,Suare derken bütün Panorayı alt üst etmişler.Hem acıkmışlar, hem yorulmuşlar.



Guruldayan midelerin seslerine dayanamayıp soluğu Num Num da almışlar.Ohh yemişler,içmişler.Bol muhabbet etmişler.Gaza getirip birbirlerini bir sürü şey aldırmışlar.



Elleri kolları poşetlerle dolan bu kızlar.En son çareyi dağılmakta bulmuşlar.Zeto saçını boyatmaya,Gizzy ve Pride ise arkadaşlarıyla buluşmaya gitmiş.Böylelikle bir blogger hikayesi daha son bulmuş.

Not:Hemen mağazalarla ilgili son durumu da veriyim size.Zara da babetler 39.95TL, Havuç pantolonlar 49.95TL.T-shirtler 19.95 TL.Elbiseler 59.95TL-79.95TL arasında değişmekte.
Stradivarius da şortlar 24.95TL,Kabanlar 69.95TL-79.95TL arasında.
Bershka da babetler 16.95TL,topuklu ayakkabılar 49.95TL.Deri elbiseler ve uzun kazalar 29.95TL
Nine West de deri eldivenler 29.95TL.(Kırmızı,turuncu,siyah,kahve ve krem renkleri mevcut)
Forever New İndirimi başlamış.Clutch çanta ve eldiven malesef yok.Deri ceketler 124.95 TL.



CONVERSATION

19 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. Biz deli miyiz diye sormayacağım,öyleyiz çünkü:) Sabahın o saatinde,o soğukta alışveriş için yollara düştük,sisli yolları aştık geldik:)İyi ki de gelmişiz,üne eğlendik,ne gezdik:))Bana yetmedi akşam da Gordion yaptık:)Sizlerle alışveriş ayrı bir zevkli:)))Seviyorum siziii:)

    YanıtlaSil
  2. hanımlar harikasınız :) o Zaranın önündeki kalabalığa inanamadım o ne beaaa, harika talan edilmiştir eminim :))

    YanıtlaSil
  3. Tüm aldıklarınızı güle güle kullanın. Çok eğlenmişsiniz bu arada resimlerden bile belli :)

    YanıtlaSil
  4. hayatımmmm ne güzeldi yaa Pazar günü yine yapalımmm maaşlarımızı alınca olur mu?:):):)güle güle giy tatlım tüm cicilerinii ben panoradan soora bi armada bi de gordion yaptım hatta gordionda elifle karşılaştık şaka gibi:):):)yaşasın alışveriş çılgınlığııı:)

    YanıtlaSil
  5. Pridecım evet ya süperdi H&M açılsın oaranında açılışına böyle cümbür cemaat gideriz:)Maaşları alalım hızımızı kesmeyelim:)Bende seni seviyorum bebek çook öptüm:)

    touch the sky hayatım biz koşarak girdik içeri doğru babetlere saldırdık:)) İlk deneyimimi yaşadım çok mutluyum:))

    Denniscim evet tatlım çok eğlendik süper oldu:) Çok sağol canımmm:)

    Hayatım ya öleymiş şaka gibi:)) Canım ben eve geldim pert oldum sizi düşünemiyorum bile:)Bu haftaiçi gene hücum:)Öperim seni en kocamanından minnoş:)

    YanıtlaSil
  6. Ben o saatte dersteyken siz ne güzel alışverişler yapmışsınız :D Anlatımın da süperdi Zeynep abla. =))

    YanıtlaSil
  7. o zamaaan hadi giyinin de görelim cicilerinizi vee güle güle kullanınnn =)
    bi de bi gün alışveriş yaparken karşılaşmak istiyorum sizinlee <3

    YanıtlaSil
  8. vayy 9.45 de hemde okadar dolmuş orası bu alışveriş nasıl bişeydir ya:)) havuç pantolonların fiyatı iyimiş aslında ama burda zara yok :) çok sevimlisiniz yine:)

    YanıtlaSil
  9. O nasıl bir kalabalıktır amanın kıyafetlere nasıl saldırdıklarını düşünemiyorum:)

    YanıtlaSil
  10. Aaah çok tatlısınız siz ya!
    Zeto'cum anlatımın daayrı bi tatlı olmuş:)
    Acayip kıskanıyorum sizi ve indirimleri;D
    Buranın indirimi 6'sında başlıyor ve ben sabredemiyorum artık:)

    Aldıklarını görmek için sabırsızlanıyorum;))

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Zeto,
    üstündeki kazak ve botlar nefis olmus bayıldım. Ayrıca blogunu surekli guncel tuttugun icin da ayrıca tebrikler :)

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Zeto,
    üstündeki kazak ve botlar nefis olmus bayıldım. Ayrıca blogunu surekli guncel tuttugun icin da ayrıca tebrikler :)

    YanıtlaSil
  13. cnm aynı saatlerde pazar sabahı bende panoradaydım keske haberim olsa bulusurduk:(

    YanıtlaSil
  14. ooo hatunlar süpersiniz=) zetomu aşkoşum mail atıcam sana sağlıkla eskit cicilerini severim öperim gözünü!

    NİL

    YanıtlaSil
  15. pride çatlak onu biliyoruzz:)) sen ve gizzy de ne güzel ayak uydurmuşsunuzz:p süppersiniz! imrendim, kıskandımm!

    YanıtlaSil
  16. @Seda : :)))))))))))))) Bu kadar güzel analiz de görmemiştim:)Çatlağım evet:))))

    YanıtlaSil
  17. Lynn Mosa canım sırayla bu işler:) Sen büyüyüncede biz çocuk bakıyo olucaz:)))

    strawberry canım yaa gel biz hep buralardayız:)) Önceden duyuralım o zaman:)

    cemrecim sorma canım yaşlı amcalarda kiğılı indirimi içingelmiş:)) Çok sağol canım:)

    inanırsakolurbence canım biz koştuk resmen maraton gibiydi heryer:))

    Sevgicim sen gelde beraberde de gidelim tatlım:)Hayatım oo sizin orda daha vakit var dayan biraz:)

    Siyahbaykuş çok sağol canım seviyorum sizi ve blogumu ondan böle:)

    Sedacım ah canım yaa neyse artık başka indirime:)

    Nilcim at hadi tatlım bekliyorum mailini:)Çok sağol canım benim:)

    Sedacım ah ah sorma uyandık erkenden düştük yollara:)Çok güzeldi ama herşey:)Gel tatlım sende beraber çıkalım birde ekip hazır nasıl olsa:))

    YanıtlaSil
  18. yani sisli puslu ankara havasını bile rengarenk yapmışsınız:)) aminn!

    YanıtlaSil
  19. :)) aynen aynen! kaçmaz:)

    YanıtlaSil