Ana içeriğe atla

Yılbaşında ne giysem?





Yılbaşı yaklaşıyor.Planlar, programlar şimdiden belli oluyor.O gün ne giyicez sıkıntısı herkesi kara kara düşündürmeye yetiyor.Oteller de geçirilen yılbaşı balolarında ilk tercih elbette ki elbiselerden yanadır.Peki arkadaşlarla ev de yada pub da geçirilen bir yılbaşı gecesinde ne giymek gerekir.Bana sorarsanız yılbaşı diye tonlarca para döküp yeni kıyafetler almaya gerek yok.Eğer alacaksınız da günlük kullanıma uygun şeyler alın derim.Böylelikle tek gecelik değil, gündüz de giyebileceğiniz bir kıyafetiniz olur.
Haftasonu yaptığım alışverişlerden biri de bu gördüğünüz saten tunik.Miu miu'nun kedileri Twist de karşıma çıktı ve dayanılmaz şirinliğine karşı koyamadım aldım.Yaptığım bu kombin evde yada bir cafede geçirilen yılbaşı partisine uygun nitelikte.Satenin göz alıcı parlaklığı ve desenleri, mini bir şortla tamamlanıyor.Saten clutch ve taç ise ona eşlik ediyor.Hem böylelikle gündelik olarak da dolabımda da yerini alan bir parçayla ne giyicem sıkıntısı geride kalıyor.

Tunik:Twist
Şort:Zara
Clutch:Marks and Spencer
Ayakkabı:Oz

Yorumlar

  1. zor da olsa şortunu görmeyi başardım :)

    YanıtlaSil
  2. hayatımmm tunik acaip tatlııı:)senin bu kombinini de çok beğendimmm:)güle güle giy minnoş:)

    YanıtlaSil
  3. Zeynep Twist tuniğine bayıldım ben miu miu kedilerinin hayranı olarak hemen bakmalıyım :)) aaa gözüm kaldı çok da yakışmış canım bence sen kesin bunu giy yılbaşında ;)

    YanıtlaSil
  4. senin fikrine katılıyorum zetocum..saten tuniğin şortla çok güzel olmuş çok rahat duruşu var.çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  5. Akıllı alışveriş diye buna denir işte:)
    Tek seferlik değil,her kılıfa uygun:)

    YanıtlaSil
  6. tek parça daha kolay ve kullanışlı gelir bana herzaman. şampanya rengi duvarlarla kıyafetde tam uymuş , çok cici:)

    YanıtlaSil
  7. Her zamanki gibi çok şirin olmuşsun!Renk uyumu süper;)Krem ve siyah çok güzel görünüyor,krem ve açık renk tonlar giymem ben ama sana çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  8. bu saça bu renk, bu renkte bu kumaş, bu kumaşta bu desen! fazlasıyla tatlı:)
    varsın miu miu taklidi olsun, zara, mng, topshop.. herkes yaptı bundan.. ben bakıcam bi twist'e! muhteşem..

    YanıtlaSil
  9. bence de rahat bi kombin olmuş,gün içinde de giyebilirsin çok da şık

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. zeyneepciiimm aynı dert bendede var o kadar kararsızım kiii:((

    YanıtlaSil
  11. Çok cici olmuşsun canım . Kesinlikle gün içinde de giyebileceğimiz şeyler almalıyız .. hem rahat hem şık görünüyor çok iyi tercih bence de :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuşsunn canım:) ne giyse yakışırmı bi insana ya... boyun ve kilon kaç acaba ?sen hep böyle zayıfmıydın nasıl koruyosun formunu?

    YanıtlaSil
  13. Kızlar tek parça elbisede tercihler arasında ama bunları göz ardı etmeyelim istedim:)Çok teşekkür ederim hemen twiste bakın bencede çok güzel şeyler var.
    Nilyacım hep böyle değildim sonradan zayıfladım hatta şu ara kilo bile aldım:(

    YanıtlaSil
  14. Tunik çok tatlıı şort ve siyah çorapla da çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bi kombin olmuş, geçen bu kedi desenli tuniğin elbisesini giymiştim fakat hiç beğenmedim ya da bana yakışmadı, tuniğini denemediğim pişman oldum:)sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)