Biker Trend














































Biker trendine uymak için 3 ana parça lazım bize.Bunlardan biri deri ceket diğeri deri pantolon ve sonuncusuda motorcycle bot.Balmain ve Burberry defilesinde öne çıkan bu trend military trendini geride bırakıcak gibi gözüküyo.Bol fermuarlı,zincirli ve kemerli ceketler bu kış oldukça fazla inditex grubundaki fiyatları 199TL ve 250TL civarında değişmekte pantolonlar ise 89 TL ve 99 TL den bulmak mümkün.Biker trendine uymak için motosiklete gerek yok o ruhu taşımak yeterli.

Görseller:Fashionising

CONVERSATION

9 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. Deri ceket, deri pantolon. Benim yazımı yazmışsın gibi sanki *-*

    YanıtlaSil
  2. lynn mosa biliyodum biliyodum senin beğeniceğini:) Evet senlik oldu canım bu yazı ama benlikde aynı zamanda;)

    YanıtlaSil
  3. O zaman bizlik diyelim eheh. Çok sevdim gerçekten. Hala deri bi ceketim yok ve artık para biriktirmeye başlamalıyım, bence.

    YanıtlaSil
  4. deri cekete süpermişş yaa

    YanıtlaSil
  5. ceket harika! icimde bir biker var zaten benim tatlim cikarmamin vakti gelmis demek:)))

    YanıtlaSil
  6. lynn mosa canım off bende dün gördüm bershkada bayıldım kısa kollarıda yarım süperdi aklım hala ondan alana kadar rahat etmiycem heralde bende biriktiriyim bari:)

    retromoda süperler gerçekten o kadar çeşitli ki bide almamak imkansız gibi bişi:)

    Pelincim çıkar hayatım tam zamanı şimdi:)

    YanıtlaSil
  7. ben burberry ss11'dan gümüş rengi pantolonlara bayıldım

    YanıtlaSil
  8. slm çok güzeller bu deri sevdası bizim aileyi de vurdu görümcem ilk kırmızı aldı sonra inci beyazı bi de üffffff .....

    YanıtlaSil
  9. Ceket üzerine kemere bayılıyorum ben, bu yıl komple öyle gezmeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil