Ana içeriğe atla

Son İndirim
































Yeni sezon ürünler yavaş yavaş vitrindeki yerlerini almaya başladı ama ben hala o geçiş dönemine alışamadım gitti.Havanın aşırı sıcak olmasından dolayı gözümü elbiselerden alamıyorum bi yanım 'elbise al' derken diğer yanım 'saçmalama baharlıkları al şunun şurasında ne kaldı sonbahara' diyo.Dayanamadım gittim bu elbiseyi aldım pazardan indirimde pazardan almak aslında pek akıl karı değil ama napıyım.Çantamda indirim ganimetlerinden gri ararken siyah aldım çelişki üstüne çelişki yaşadım:) Son indirimden bakalım siz neler aldınız?

Elbise:Ümitköy Pazarı
Çanta:Guess
Ayakkabı:Guess

Yorumlar

  1. hepsi çok güzel canım,ben özellikle oyumu ayakkabıdan kullanıyorum :) indirimler ii oluyor seneye yatırım :)guzel gunlerde giyin hepsini inşallah

    YanıtlaSil
  2. çanta süper zetocummm , yine çok güzel olmuşsun :))

    YanıtlaSil
  3. Pazardan fln ama bence elbisen çok hoş :)) Ön yüzünü de çekseymişsin keşke :)) Çantanı da güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  4. ayh çok cici olmuşsun tatlım maş!bayadır yorum yazamıodum çok özlemişim güzel gülüşünü=) bende yeni bi por ayakkabu ve cici bi çanta arayışındayım diesele bakmayı planlıodum ama guessde durumlar ve fiatlar ne?=) çok öptümmm seni zetocum NİL

    YanıtlaSil
  5. balgözlükız ayakkabılar açık ara 1. desene:) Teşekkürler canım

    Cerencim canım çook teşekkürler tatlım:)

    Minik Yıldız canım fotoğrafı çeken bu konularda biraz yeteneksiz tek bu foto adam gibiydi ondan ön yüzüm yok:)Teşekkürler canım:)

    Nilcim hoşgeldin yeniden tatlım:) Canım adam gibi bi spor ayakkabı bende bulamadım henüz her yere baktım yok yok yani.ÇAntalarda canım %50 indirim var 190-200 civarı canım.Çoook öpüyorumm tatlım:)

    YanıtlaSil
  6. canım maşallah ya tatil yaramış daha bi güzelleşmişsin:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)