Makeup


































Makyaj yapmak bir sanat bence ve ben o sanattan yoksun bi insanım:) Bazen oluyo inanılmaz güzel şeyler yapıyorum, kendime yaptığım yetmiyo hatta arkadaşlarıma bile yapıyorum ama o ilham her zaman gelmiyo.Bu sabah uyandım ve koyu renk ruj trendini uygulamalıyım diye düşündüm geçtim işin başına özene bezene yapmaya çalıştım.Her zamanki gibi bronz makyajımı uyguladım tenle olan bütünlüğümü sağlamak için ardından hafif göz makyajı ve koyu dudaklar işte sonuç böle oldu.
Nasıl becerebilmişmiyim?

CONVERSATION

42 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. Aman aman çok mütevazisin :) Bana yaptığın o güzel bronz makyajı artııı bekarlığa veda ve düğündeki makyajları unuttun herhalde :) Ayrıca böyle hem duru hem bronz makyajlı halini çok beğeniyorum...

    YanıtlaSil
  2. Becermişsin becermişsin :) Yakışmış Angelina dudaklı Zetom :)))

    YanıtlaSil
  3. olmuş hemde çokgüzel olmuş, hatta önce tanımadım resmi süper dedim sonra isme bakınca çıkardım. harika duruyor

    YanıtlaSil
  4. littledumblonde24 Ağustos 2010 14:20

    cok soft guzel bir makyaj olmus

    YanıtlaSil
  5. çok güzel,çok hoş ya.maşallah sana tatlım..süpersin

    YanıtlaSil
  6. çok güzel,çok hoş ya.maşallah sana tatlım..süpersin

    YanıtlaSil
  7. aynen valla zeto'cum :)) ben de çevreme genelde yaparım ilham geldiğinde kobayım annem :)
    çok süper olmuş makyaj örneklerini sürekli postlamalısın..ayrıca dudakların pehh de güzel :))
    ( bnmkiler ince de )

    YanıtlaSil
  8. çook güzel olmuş cnm çok hoş görünüyorsun...

    YanıtlaSil
  9. Dostum biliyosun ama her zaman yapamıyorum uğraşmıyorumda senin özel günlerinde yapmıycam da ne zaman yapıcam:)Ablana yapıp alnım ak çıktım ya daha da korkmam kimseden:)))

    Elvancım beğendin mi o zaman ben koyu rujlarla devam ediyim:)

    Sound of the Rain hehe teşekkürler canım:)Benimkiler daha kalın lütfen:))

    Moda(e)ratorcüm en çok senden korkuyodum dünkü postundan sonra gaza geldim bende koyu ruju herkes yapmalı yapmamalı mı dediğinden demek beğendin bu iş olmuştur o zaman korkularım yersiz çıktı:)


    Özleme Dair mersi canım:)

    littledumblonde teşekkürler canım ne mutlu oldum ben ya:)

    isabel teşekkürler canım bundan sonra makyajlarımla karşınızdayım:)

    eslemce teşekkürler canım dedim biraz abartımı diye ama öle değilmiş pek mutlu oldum maşallah bana:))

    azzzracım canım benim kobayım yok malesef annem olsun istiyorum ama sevmiyo o yaptırmıyo bende bazen evde kendim deniyorum gerçi uzun yıllar önceydi bu:)) Makyaj önerilerinede geçiyorum o zaman tutmayın beni:) Mersi canım bizim aile köfte dudaklı:)))


    MyPrincesss teşekkürler canım sabah erken kalkınca bol bol vaktim vardı hemen geçtim yaptım:)

    YanıtlaSil
  10. fıstık gibisin maşallah harika yapmışsın tatlım ve harika taşımışsın :D nazar değmesin!!

    YanıtlaSil
  11. gayet güzel olmuş ve de çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım, çok güzel olmuşsun, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. dudakların cok guzel cnm bence hangi ruju sürsen cok iyi taşır

    YanıtlaSil
  14. Chunlim senin kadar yapamasamda bişiler yapmaya çalıştım bende:)Teşekkür ederim üstadım:))

    Fashion Passion kızlar teşekkür ederim:)

    Atolye Kedi teşekkürler canım koyu renk rujları bi buldum bırakmam ben artık:)

    Handecim teşekkürler canım aslına bakarsan pek ruj süren biri değilim ama bu kış sürmeden geçmiycek:)

    YanıtlaSil
  15. Süppersinnnnn... Maşallah nazar değmesin...

    YanıtlaSil
  16. maşallah diye diye dilimde tüy bitti! bu ne güzellik! bayıldım valla :)

    YanıtlaSil
  17. designbrc teşekkürler canım maşallah maşallah:)

    Maticim yaa çok tatlısın:)Canım ölesine yaptım işte beni hiç yakından görmemiştiniz size yüzümü açtım:)) Çok ilgi aldım ben ya artık kıyafet yok yalnızca makyaj var:))

    YanıtlaSil
  18. Tatlımmm maşallah şahane olmuş. Çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  19. zetosu nası güzel bi fotodur bu böle=) adriana lima megan fox gibisin wala=))) dudaklar şahane zaten dicek söz yooooooooook=) daha çok post=))) yanlız bende makyaj konusunda aynı semin gibiyim bazen dehşet ilham gelio=) ama ten makyajından zerre kadar anlamam=) 1 fondotenim bile yok =/

    NİL

    YanıtlaSil
  20. Süpppper olmuş canım!!
    Ayrıca bu saç çok mu yakıştı sana ne (((:

    YanıtlaSil
  21. Muhtesem görünüyorsun harika olmus makyajin, güzel bi fikir oldu ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  22. Adriana Lima'ya çok benzettim sizi bu fotoğrafınızda, makyajınızı da çok başarılı buldum :)

    YanıtlaSil
  23. sen makyajsız da fıstık gibisin zaten :))

    YanıtlaSil
  24. wuuuuuuuu zetocum fıstığın önde gideni olmussun walla cok yakısmıss eee guzele hersey yakısıyoo dimi ama:)))

    YanıtlaSil
  25. bende tanıyamadım önce ,zeto süper olmuş ,hatta turkan şoray gibisin maaşşaallah

    YanıtlaSil
  26. bir yorum daha iyiki saçlarını bu renke boyadın çok yakıştı çokk

    YanıtlaSil
  27. zetocum maşallah yüz hatların çok güzel ne yapsan yakışır... Ruj çok güzel olmuş teninle ve saç renginle çok uyumlu..

    YanıtlaSil
  28. Megan Fox'a benzemişsin. (Bu arada ilk yorumum)

    YanıtlaSil
  29. Yeşimcim teşekkürler canım gel hayatım sanada yapıyım:)

    Nilcim görsen bende de fondöten dolu bazen ufak şeyleri kapanması lazım ben sana veriyim canım:) Bu benzetmelerde çok hoşuma gitmeye başladı eskiden Seren Serengile benzetirlerdi şimdi kademe atladım:)))

    Beyaz Büyü canım valla alıştım saçlarıma güzel yorumlarınla mest oluyorum daha ne olsun:)

    Kartopu canım teşekkürler artık makyaj fikirleride vermeye başlıycam kendimce bakalım nasıl olucak:)

    monikacım teşekkürler:) Bakalım diğer makyajlarımda bunun kadar beğenilicek mi:)

    Keddycim keşke dediğin doğru olsaydı bronz olunca makyaja ihtiyaç duymuyorum gerçekten ama diğer zamanlar şart tatlım:)

    papatya canım yaa çok teşekkürler mahçup ediyosun beni:)

    dikisdersi evet canım ii verilen bi karardı bu saç boyama işi sizlerde destek oldunuz bana teşekkürler:)Benzemediğim ünlü kalmadı bugün havaya giricem artık:)))

    Zuzucum teşekkürler canım benim:)

    Trendydolap canım aslında yanaklarım tombiş benim yani o kadar güzel değil:) İşte yaptım bişiler sağol canım benim:)

    Kumrak merhaba çok memnun oldum:) Yüzüm değilde bedenim benzese daha mı iyi olur ne:))

    YanıtlaSil
  30. makyajda bişi yok sen çok güzelsin cnmmmmmmm bnmmmm ondan bu kadar yakışmış sana:) ama koyu renk ruju çok yakıştırdım sana hep sürmelisin:))

    YanıtlaSil
  31. megan fox a benzemıssın walla.. sen bı de turk lokumu oldugun için daha da guzelsın emın ol. öpüyorum cnmmmmmmmm muccckkkk:)

    YanıtlaSil
  32. zeto burdaki makyajın harika olmuş yeni saçında harikaa oldu bence,sana birşey soracağım kendi kaşlarınmı yoksa kalem veya kontör gbi bi işlem gördülermi, çok hış duruyo kaşlarn bende buara kalın kaş takıntısı var ama kaşlarım çok çıkmıyoda onun için soruyorum canm..

    YanıtlaSil
  33. Gizoşcum minik kardeşim o senin güzelliğin fistık artık abla kardeş gibi gezebiliriz bekliyorum seni:) Koyu renk ruj depolamaya başladım bile:)

    Güneşcim heheh türk lokumu sevdim bunu ben biraz kıvamımda öle:)) Sağol canım benimmmmmm muckkkk

    güzincim canım çok teşekkürler canım bu benim kendi kaşım hiç bişi yok sölemesi ayıp baya bi kaşlıyım:))İyi mi kötümü bilemiyorum ben:)

    YanıtlaSil
  34. yeni sac renginle ve rujunla super gozukuyorsun=))benim ayrıca merak ettiğim rujunn markası=)

    YanıtlaSil
  35. kittycim teşekkürler canım:) Rujum karma aslında biraz avon birazda makyaj setindeki rujun karışımı ama yeni aldım 2 tane çok güzel renkleri onların resmini çekince söylitim canım:)

    YanıtlaSil
  36. Her seferinde şaşırtıyorsun beni Zeto ya! Model sanıyorum seni;)Öyle bir ruh olmalı sende;))
    Çok sade ama kesinlikle çok etkileyici!Hem yüz hatlarının güzelliği,hem koyu saçlarınla çok çok güzel,çok beğendim:)
    Çok "çok" kullanmamdan ne çok beğendiğimi anlamışsındır:)

    YanıtlaSil
  37. Sevgicim ben halktan biriyim ama olmak isterdim ne yalan söliyim:)) Ama ruhum öle özellikle topuklu giyince o moda geçiyorum:) Ay canım yaa çok çok teşekkür ediyorum bende o zaman:)

    YanıtlaSil
  38. Zeto burada ayni Adriana Lima'ya benzemissin. cok guzel gorunuyorsun

    YanıtlaSil