Ana içeriğe atla

DIY:Bikini Modifiye


































Kullanmadığımız bikinleri ufak dokunuşlarla değiştirebilir yeniden kullanabilir hale getirebiliriz nasıl mı işte böyle... Düz pembe bikinimi biraz değiştirmeye daha canlı neşeli hale getirmeye karar verdim bunun için şeritler halinde kestiğim penye kumaşlar kullandım.Bikinin alt kısmına düğüm attım dikiş yok istediğim zaman çıkarma kolaylığına sahibim.Üst kısmına pembe penyeleri büzdüm ve broşları taktım böylelikle yeni bir bikiniye kavuştum.Nasıl olmuş beğendiniz mi ?

Yorumlar

  1. Zeto süper olmuş:) Benim de var kullanmadığım birkaç bikinim hemen Dıy'lemece:)

    YanıtlaSil
  2. brc bunu beğendi :)

    YanıtlaSil
  3. begendik cnm sormana gerek bile yok:)zevkli yüregine basarılı ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. özellikle siyah beyaz şeritler çok hoş durmuş

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker olmuş canım ellerine sağlık birde güle güle giy...

    YanıtlaSil
  6. Bu DIYlara bayılıyorummmmm :D
    Benim de bir sürü düz renk bikinim var değerlendiriiiciiimm :)

    YanıtlaSil
  7. yaa bende azcık DIY ruhu olsa kafamı kırıcam :)

    muhteşem olmuş valla... kızım bir mağaza açıp satsana... senin emel acar'dan neyin eksik...

    YanıtlaSil
  8. Elifcim canım dene valla aslında ben taş falanda koyucaktımda bu renkle güzel durmadı daha koyu bi bikinide olucak gibi.Sağol tatlım:)

    brcya teşekkürler o zaman:)

    Demetcim canım çok teşekkürler öle kolay bişi aslında taşlı bişiler yapıcaktım ama diğer bikinimi heba etmeye kıyamadım:)

    Baharcım renk katsın hemde böyle sallansın dedim:) Teşekkürler canım:)

    Nilgüncüm teşekkürler canım:)

    eda-mine canım dene bencede sonuçta giymiyorum enazından bi şekilde değerlendirelim o zaman giyeriz di mi ama:)

    Hertelden teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  9. Beğenmek ne demek bayıldımmm tatlım :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Yeşimcim aman aman bişi değil tatlık öle 2 dk oldu bitti:) Çok sağol hayatım:)

    YanıtlaSil
  11. Ne pratik bi DIY yapmışsın sen öyle Zeto'cum;)
    Bikini altına şeritler takma fikrini kesinlikle uygulayacağım!Benim böyle sevimli broşlarım yok(hatta hiç yok;( ) ama ben yine de düğme,kumaş ikilisi yapsam olur di mi:)

    YanıtlaSil
  12. canım beğenmekle kalmayıp bayıldım. çok güsel olmuş güle güle giy. benimde bi sürü düz bikinim var bi ara deniyim bakalım nası olcak

    YanıtlaSil
  13. Sevgicim canım evet hem basit hem değişik:)Olur hayatım olur sen yaparsında olmaz mı hiç:)

    Esracım canım akşam evde otururken aklıma geldi yaptım hemen sanada yapalım canım benim:)

    YanıtlaSil
  14. cok şirin olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. zetocum süper olmu cidden çok neşeli:) peki ya penye kumaşı nerden alıyorsun ben bulmakta biraz zorlanıyorum da?

    YanıtlaSil
  16. bizce çok gzl olmuş çok şirin görünüyo:))

    YanıtlaSil
  17. Ay bu süper olmuş hem de çok eğlenceli gözüküyor ellerine sağlık zetocumm :)

    YanıtlaSil
  18. cukulata.alba teşekkürler canım:)

    kürk mantolu madonna canım eski penye t-shirtüm vardı onu kestim yaptım:) Kumaşçılarda penye t-shirt diye sor gösterirler canım:)

    Fashion Passion teşekkürler kızlar:

    Didoşcum yalancı su böreği gibi bişi bu öle al koy bitsin:)Sağol canım benim:)

    YanıtlaSil
  19. Kitapçı Kız canım yaa çok alemsin ben öle zevkine yapıyorum kendin yap kendin ye usulü ara sıra tabii seri üretime geçtiklerimde oluyo:) Canım sende yaparsın bişi yokki bunda:) Çok teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  20. Buraya bi LIKE butonu lazim:))

    YanıtlaSil
  21. Ayy çok cicoşş olmuşş (: Benimde pembiş bi bikinim var böyle düz renk iyi fikir bende azcuk renklendireyim ;)
    Harika bir fikir tşkler zeto ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)