Boyfriend T-shirt

Erkek reyonlarına el atmış bulunmaktayım.Zaten erkek arkadaşımla bişi alırken ben seçiyorum ki bende giyebiliyim diye ama onun bundan haberi yok gerçi bu yazımdan sonra olucak o zaman napıcam bilemiyorum kendimi afişe ettim resmen:) Neyse bu t-shirtte erkek t-shirttü işte ben çok sevdim baskısındaki renkler cezbetti beni.

 Ve bugün gene şort krizi yaşamaktayım ama bugün akıllıca davranıp yanıma yedek şort aldım nedir bu halim pek bilemiyorum kim çantasında 2 şortla dolaşır ki üstelik işe giderken.

T-shirt: Fred Perry
Şort: Bershka
Çorap: Accessorize
Ayakkabı: Converse

CONVERSATION

18 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. Bende erkek reyonlarinda dolasanlardanim tayt ustune falan inanilmaz guzel tshirtler bulunuyor =)

    YanıtlaSil
  2. Çorabın rengine bayıldım Zetom:) Süper kombin olmuş:)Şeker kız candy:)

    YanıtlaSil
  3. Tamamen süper! Saçların da tam uymuş canım :)

    YanıtlaSil
  4. c&a ankara da yok mu oraya bak şortlar için ben aldım hatta koydum bloga hoşuna giden şeyler emınım bulursun. :) yeşil mor cok tatlı bu arada

    YanıtlaSil
  5. renklerin uyumu harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. yaa cnm çok şeker olmuşsunnnn!!!bu arada çok güldüm yaa yedek şort aldım demişsin yaa:)

    YanıtlaSil
  7. zuzucum bencede çok güzel oluyo taytların üstüne artık daha bi sık bakar oldum bende:)

    Sound of The Rain teşekkürler canım beğenmene sevindim tatlım:)

    Pridecım en rahat halim bu halim:)Çorabım ama kaçtı bi noktadan çok üzülüyorum:(

    Gayecim seviyorum bu renkleri teşekkürler:)

    Moda(e)rator tatlım okudun o yazını ama bende kot şort hastalığı var C&A var burda da bakıyım bi olmadı tatlım ona göre keserim:)Teşekkürler canım:)

    Gizzycim hayatımmm teşekkürler .Ay hayatım sorma kızıyolar ya ondan aldım yanıma napıyım laf etmesinler şimdi diye.Bu arada ben gene hayatım krizi yaşamaya başladım ağzıma yeniden dolandı fazlasıyla:)

    Zeynepcim çok tatlısın:)

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle, erkek reyonlarında hem daha çok çeşit oluyor hem de fiyatları daha uygun oluyor, üstelik small bedenler genelde pek alınmadığından bedenin kalmaması sıkıntısı da yaşanmıyor, çok tatlı olmuşsun, yine rengarenk :)

    YanıtlaSil
  9. zetoooooooommmmmm günaydın hayatımm bende pzt böle mini kot şort ama gri çorap kombini yapmıştım mavi de süper olmuşşş çok yakışmış :D :D :D :D

    YanıtlaSil
  10. Maticim sen small giydiğin için şanslısın ben erkekte medium yada large giydiğim için pek bulamıyorum:) Olsun genede bulunca kapıyorum:)

    Pambukcum günaydın tatlım:) Canım çekip koysaydın ya resmini:) Teşekkürler tatlımm:)

    YanıtlaSil
  11. Dostum sen boyfriend t-shitlere ben de husband saatlere takmış durumdayım :)) Evlenince önündeki ek değişiyor :)) Çok tatlı olmuşsun as always :)

    YanıtlaSil
  12. Didoş ben yakında boyfrend değil fiancee t-shirt yapıcam yavaş yavaş yol katediyorum:))Merci ami:)

    YanıtlaSil
  13. aynen ben zaten hep Ömiden giyiniyorum şeker şey

    YanıtlaSil
  14. Edicim ooo ne güzel bizim evler ayrı olduğu için henüz öle bi şansım yok işte gidince el koyuyorum anca o kadar neyse ilerde hepsi benim olucak benimmm:))

    YanıtlaSil
  15. Şekercim, saçlarımız aynı ton, ben tam yakışan bir ruj bulamıyorum, seninki hoşuma gitti burda.Ne kullandığını yazarmısın bana? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. Serpilcim bu elf siparişimde aldığım rujlardan hypershine Gloss o yazımda daha detaylı var oraya bakabilirsin.

    YanıtlaSil
  17. yehuu hepiiz aynıyız:)daha iki gn önce begendigim parisli tshirtü oda begenince hadi al hadi al mikemmel bi secim demiş insanım:D

    YanıtlaSil