Ana içeriğe atla

Açılışı Yaptım

Açık ayakkabı giyme açılışını bugün yeni aldığım ayakkabılarımla yapmış bulunmaktayım.Yazlık moda geçtim artık.Dün sporda perişan oldum hem kardiyo yaptım hem yüzdüm sölemesi ayıp taş gibi heryerim:)) Nasıl sıkılaşmış gözüküyomuyum gözünüze:) Şaka bi yana et yemeği özledim şöle kocaman bi hamburger olsa bide Num Num'ın olsa off nasıl süper olur.

Atlet: Pull and Bear
Pantalon: Zara
Ayakkabı: Zara

Yorumlar

  1. Fıstık gibisin şekercimmm yine:) Ayakkabıları ben de beğenmiştim ama dolgu topuk giyemiyorum ben:( Sana çok yakışmışşş:)

    YanıtlaSil
  2. kolsuzda açık ayakkabıda giyemedim hala ben. Ama burda da var çok giyen mini etekler flip floplar falan.

    ayakkabılarada ayrıca bayıldım ama artık Zara'dan ayakkabı almam. Hepsi mahvediyor ayaklarımı :(

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşsun, zaten sıkı görünüyorsun, bende dün sporda baya bi perişan oldum, bugün de olmayı düşünüyorum :D
    şşt hamburger yassah! ya da ızgara köfteli hamburger, bol marul, ketçap ve mayonezsiz süper olabilir :) bak canım çektii, daha kahvaltı yapmadım da :)
    çiçeklilerde çok yakışmış bu arada, saçların muhteşem, sakın kötü mötü deme, onlara iyi bak :)

    YanıtlaSil
  4. Pridecım canım teşekkürler canım aslına bakarsan ben pek topuklu giyemiyorum böle idare ediyorum sürekli masa başındayım ya ondan ii oluyo öle yürüsem dayanamam çünkü:)

    Pelincim artık giy canım ben özlemişim valla:) Anca kendimi bugün hazır hissettim:) Sorma canım şimdiden vurmaya başladı bile güzel ama görsel olarak yalnızca kullanımı zor.

    Matisseram sağol canım sıkı gözüküyosam sorun yok demektir:) Canım ben bugün kaslarımı dinlendiriyorum yarın gene devam sende çok yorma kendini.Yaaa belki akşama bi kaçamak yaparım bilemiyorum:) Saçlarıma kötü dicem ama dedittirmiyosun napıyım:)

    YanıtlaSil
  5. canım mankenlere taş çıkarıyosun bugün süper olmuşsun...maşallah tü tü tü tü:))))))

    YanıtlaSil
  6. Selocanım ooo çok onure ettin beni benim havamdan geçilmez artık bugün ayvayı yedin ona göre:))Yerim senin o kolunu:)

    YanıtlaSil
  7. hayatımmm çok güzel olmuşsun!!!her bişeyini çok beğendimmm:)cnm bak bacağın yeni geçti zaten ööle sporda perişan etme kendini hem gerek de yok zaten inceciksin...öptüm kocamannnn sıktım kollarınııı

    YanıtlaSil
  8. Hayatımmmm teşekkür ederimmmm:) Canım zaten sürekli bi denetim altındayım istesemde yapamam yani:)Ben de çoook öptüm hayatımmmm..

    YanıtlaSil
  9. @Zeto'cum valla program otomatik yazılı key de, ne dese yapıyorum :D
    evet saçların çok güzel sakın kötü bişi deme onlara küsmesinler >.<
    @zeytinlimon o zaten herrgün manken gibi , giydiği herşey çok yakışıyor :))

    YanıtlaSil
  10. fazlasıyla sıkı görünüosun cnm sorun yok ;) ayakkabılar çok güzel görünüo güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. zeynocum kolum bugün kapalı giyindim...üzgünüm kapalıyız:)))

    YanıtlaSil
  12. Öle kolum kapalı falan anlamam ben açarım o kolu zor kullandırtma bana:)))

    YanıtlaSil
  13. Süper olmuşsun zetoo... Ayakkabılarını da güle güle kullan ama lütfen bi kez giyip atma bi kenara :) (diyene de bak ):)

    YanıtlaSil
  14. Didoş teşekkürler hayatımm.Umarım öle bişi olmıycak bunları pek bi severek aldım gerçi bellide olmaz:) Hakkaten diyene bak:))

    YanıtlaSil
  15. senden beklerim canım walla...vampirella arkadaşım benim:)))

    YanıtlaSil
  16. görünen köy kılavuz istemiyor, vücut taş, saçlar şahane, ayakkabılara söz yok.. e daha ne olsun..:))

    YanıtlaSil
  17. Çokk begendım canım cıvıl cıvıl harıka görünüyorsun.. İçim açıldı walla :))

    YanıtlaSil
  18. zetocum mimin var http://pell-in.blogspot.com/2010/05/mimimimimimim.html

    YanıtlaSil
  19. nilgüncüm okuyunca bi bu benmiyim dedim:)Çok tatlısın canım söliyimde erkek arkımda okusun bu yorumu o da böle güzel sözler sölesin bana:))

    Myprincesss teşekkürler canım o zaman daha çok içinizi açıcam ben sizin:)

    Pelincim hemen bakıyorum tatlım.

    YanıtlaSil
  20. ayakkabilar cok guzelmis, ayni bu tarz bi ayakkabiyi BIANCO da görmustum ama fiyati biraz tuzluydu. bu ayakkabilarda cok hos ve cok benziyor digerine yeni sezonun sanirim dimi? ilk firsatta gidip bakicam. gule gule kullan.

    YanıtlaSil
  21. ellacım teşekkürler canım ama biraz kesmeye müsait.Yeni sezon tatlım bak bencede fiyatı diğer yerlere göre daha uygun hem.

    YanıtlaSil
  22. Büyütüp baktım fotolarına taş ötesisin Zeto'cum,maaşallah:))
    Ayrıca ağlamak istiyorum ya,Ankara'da bile açık ayakkabı mevsimi geldi,biz Avrupa'da donacağız herhalde:((
    kıskanıyorum siziiiii :P

    YanıtlaSil
  23. SvGLove canım ay utandırma beni:) Canım evet Avrupa bi soğukmuş ısınır hayatım oralarda biraz daha sabret canım:)

    YanıtlaSil
  24. Çok fit görünüyorsun tatlım. Kombinine bayıldımmmm :)

    YanıtlaSil
  25. Yeşimcim teşekkürler canım aman öle gözükyosam ne mutlu bana iyice azimleniyorum böyle güzel sözlerle hayatım:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)