Ana içeriğe atla

DIY-Pacman Bileklikler


Pacman benim hayatımın oyunu bi ara sabah akşam bıkmadan oynuyodum işler artınca artık oynamaya pek vaktim kalmadı.Ama komple de hayatımdan çıkarmadım.İşte biraz önce bu bileklikleri bitirdim takmak için sabırsızlanıyorum.Uzun zaman önce almıştım bu pacman objelerini ama icrata geçememiştim.Şimdiler de vaktim bol malum hemen fırsatı değerlendirdim ve işte ortaya bu iki değişik pacman bilekliklerim çıktı.Nasıl beğendiniz mi?

Yorumlar

  1. bak bak neler neler yapmışş :D harika olmuş rengarenk çok sevimlii >.<

    YanıtlayınSil
  2. Çok sevimliler bayıldım tatlım :) ellerine sağlık.

    YanıtlayınSil
  3. yaa hayatımmm çoook tatlı olmuş bunlar bayıldımmm:)

    YanıtlayınSil
  4. bu bilekliklerde seni gördüm ben zetocum şu haylaz gözler haylaz tip sen işte :p 2side süper olmuş renk uyumuna bayıldım moru çok sevyrm bak yine bana MORal oldu :P

    YanıtlayınSil
  5. bu hamalardan bende alıcam ne zamandır ama bir türlü gidemedim almaya. Pacman'ı bende oynarım hala

    YanıtlayınSil
  6. Matisseracım evde oturmanın faydaları işte:)

    Yeşimcim sağol canım bende çok sevdim renkli renkli:)

    Gizzycim canım sana da yaparım pacman kaynağını buldum bi kere:)

    Pambukcum doğru sölüyosun tam benim:) Sağol tatlımmm:)

    Pelincim adı hamamı ben henüz bilmiyorum da kimbilir orda daha ne çeşitleri vardır al da yap canım sende fırsat bul ama:)

    YanıtlayınSil
  7. pacman çok iyi fikirmiş :) zaten diy lerinin hepsine bayıldım 2 gündür blogunu alt üst ettim hatta kısayollarımdan biri adresin oldu:)

    YanıtlayınSil
  8. Çokemelin Perşembe Pazarı aslında öle bi fikrim yoktu pacmanleri görünce oluştu:)Çok teşekkür ederim canım beğendin geldin hoşgeldin:)

    YanıtlayınSil
  9. çılgınsın kızım boş bırakılmaya gelmiyosun walla...dıy projelerinde artık aştın kendini:)))nerden aklına geliyor böyle şeyler bilmiyorum ama çok güzel olmuş gerçekten... seni çok yaratıcı gördüm zetoşum:)))))

    YanıtlayınSil
  10. Selocanım öle geliyo işte ne biliyim sıkıntıların sonucu:)

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)