Beyoğlu İş Merkezinin Ankara Şubesi:Gümüşsoy Pasajı




































































Artık İstanbula gitme devri kapandı.Neden mi çünkü İstanbuldan aldığım her şeyi kendi şehrim de buluyorum da ondan :) Gümüşsoy pasajı bir zamanlar çok meşhurdu mağazacılık sektörü bu kadar çok gelişmemişti.Firmalar çoğalmaya başlayınca yavaş yavaş vurgun yedi mağazalar da tek tek kapanmaya başladı.Şu sıralar daha bi hareketlenmiş bütün İstanbul da ne var ne yok getirmeye başlamışlar.Hatta Beyoğlu İş Mrk. deki Çokomel de satılan bütün ürünleri burda da bulabiliyorunuz.Fiyat aralığı 10TL-30TL arası İstanbula göre fiyatlarda 5 TL'lik bi artış var. Zara,Trf,Mango,Top Shop,H&M ve Bershka markalı ürünler satılıyo. Yerini merak edenler için Tunalı Hilmi Caddesin de Elizin Pastanesinin Çaprazın da yer alıyo.
İyi Alışverişler:)

CONVERSATION

14 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. aaa hakkaten hepsi var burada da. Hatta o çiçekli hırkaya her gittiğimde bakıyorum "alsam mı almasam mı alsam mı almasam mı" hala alamadım (:

    YanıtlaSil
  2. zetoo süpersin öğlen ank ya gideceğim ya akşam biliyosun malum akacağım gecelere öğlen kesin tunalıya incemm :D

    YanıtlaSil
  3. insan buraya girse kendini kaybeder zarara uğrar yaa acaip güzel şeyler var hemde çok uygun,zetocum 4. resimdeki kot 15 mi yoksa benmi yanlış görüyorum çözemedim aydınlatırsan sevinirim canım :D

    YanıtlaSil
  4. Zeto'cum kaybolmaya yüz tutmuş bir cevheri yeniden bana hatırlattığın için teşekkür ederim.Sanırım en son 8 sene önce falan uğramıştım:( En kısa zamanda bir ziyareti fazlasıyla hakediyor.Tabi ben bu akşam İstanbul'a gidiyorum bakalım ordan neler kapıcam:)))

    YanıtlaSil
  5. Pelincim bende on da kararsız kaldım aynı durumdayım senle:)

    Pambuk Prenses canımm git bak hemen yeni yeni şeyler gelmiş bi partide cumartesi gelicekmiş haberin olsun:)

    Sehercim öle valla ben dün aldım bişiler ama aklım hala orda:)Evet canım nakitte 15 TL

    Pridecım bakmalısın kesinlikle benim evime yakın diye dün bi uğradım ve bu güzelliklerle karşılaştım:) OOoo çok havalısın git bakalım sıraya koymuş gibiyiz zaten:)) Sen neler toplıycaksın merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili pelin ve zeto ben o hırkayı aldım , turkuazlı çiçekleri olanı çok seviorum tavsiye ederim :)) Bu arada tam da ankarada da var bu tarz yerler ama nerelerde diye sana soracaktım bu postu yayınladın , başka bişey dileseymişim...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. av_glnygk yaa bi de onun nar çiçeği rengi olanı var onu da düşünmedim değil:)Sağol canım paylaşımın için. Hımm Pelin duy sesimi alalım biz de bi tane:) Tam zamanın da yayınlamışım demek ki:)

    YanıtlaSil
  8. Canım sana ödülüm var. Öpüldün kocaman.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler canım bakıyorum hemen mucx:)

    YanıtlaSil
  10. ayy bu yazını görünce bi garip oldm çünkü orası benm alısverslermde olmazsa olmaz yerlerden uzun zamandr hep gderm dediin gbi 4-5 sene önce harika biyerdi keşke kapanmasydı aşağdaki mağzalarda ama su sıralarda canlanması hosumuza gdyor tabii:) ben bu pasajı bütün iş arkadşlarma öğrettm bide tunalıda çalsınca tabi herkesn yolunun üstü oldu ama gelgörki pişman oldum:=) bi bakıorz yazın herkeste aynı elbselr felan :=) bu postu cok sevdm sonunda ankardan
    bahseden bir blog:=)
    Güzin

    YanıtlaSil
  11. bende antalyaya tasınmadan önce bayındır hastanelerinde calisirken ve kuaförüm (aynı zamanda kuzenım de zaten kendısı) o elizin pastanesinin yanındakı tunalı kuafördü zaten. hep giderdim oraya.. ama simdi yeniden basladık:) bekle beni gümüşsoy:) görünce heyecan yaptım, kusura bakma zetocum:)

    YanıtlaSil
  12. Canım Antalya pazarında da güzel şeyler oluyo ama abim orda yaşıyo onun için oraları da biliyorum gerçi burası daha bi güzel bak canım bak hemen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkekler icin bisiler var mi zara ceket gibi mesela?

      Sil
    2. Erkekler icin bisiler var mi zara ceket gibi mesela?

      Sil