Satur'day and night







































Cumartesi günü ayıla bayıla kalktım işe gittim sabahın bi köründe, nefret ediyorum cumartesi günü çalışmaktan.Hava güzeldi ya moralimi hiç bişey bozamazdı bozamadı da :) Hemen bi Tunalı turu yapıldı.Aklıma Vogue'un çıktığı geldi ve koşa koşa almaya gittim.Geçtim çimlerin önüne aldım Vogue'mu elime :) Bi güzel incelemeye başladım.İlk sayısını bi çırpı da okumuştum sıra geldi ikinci sayısına.Hemen baştan sona bi gözgezdirim daha keyifli bi şekilde okumaya karar verdim ve attım çantama 3 kilo olan çantam bi anda 5 kiloya çıktı :) Akşama Gizzyciğimin doğum günü vardı ardından ona gittik.Gitmeden bi güzel içtik orda da fındıklı votkaları içince bi kendimizden geçtik :) Gizzyciğimin doğum gününü bol bol resim çekilerek kutladık resimler henüz yok beklemede kalın.

P.S. Hayatım Doğum Günün Kutlu Olsunnn İyiki Doğdunnnnnn Gizzyyyy :)

CONVERSATION

14 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. Canım benimmmmm çook teşekkür ederimmm hayatımmmm!!!kocaman öptüm seniii :xxx

    YanıtlaSil
  2. Gündüz pek tatlıymışsın da akşamı merak ettim ben şimdi:)

    Gizzyyyyyy! Happy birthday:)

    YanıtlaSil
  3. Narcım akşama üstümü değiştirme fırsatım olmadı hep dışardayım çünkü bu seferlik böle idare edin beni:)

    YanıtlaSil
  4. zetoo maviyle yeşili hayatta bir araya getirmek aklıma gelmezdi. ben o yeşilin üzerine beyaz giyerdim ama süpper olmuş böyle

    YanıtlaSil
  5. Pelincim colourblock yaptım bu sefer:) Sen dur ben daha ne renkler giyicem:) Sağol hayatımmm

    YanıtlaSil
  6. Yaaa bana niye haber vermedinizzzz???

    YanıtlaSil
  7. Canım ev sahibi Gizzydi sen ona sor:)

    YanıtlaSil
  8. Canımm sizle de kutlarısss maksat kutlama olsun doğumgünü bahane:)

    YanıtlaSil
  9. yine o süper kotu giymişsin:)

    YanıtlaSil
  10. cnm çok şık olmuşsun yine hayranınım yaw :p
    cumartesi günüde çalştrylar demk kıyamam hangi sektördesin tatlım :D

    YanıtlaSil
  11. Cumartesi işe gitmekten daha kötü bir şey yok, nefret ediyorum aynen :( + T-shirt çok iyi ;)

    YanıtlaSil
  12. fashionist aynısından bulursam söz hemen haber vericem:)

    Pambuk Prenses teşekkürler tatlım:) Özel sektör adamı çalıştırıyo malesef.

    Doorstepping isyan edelim mi?:) Sağol canım:)

    YanıtlaSil
  13. Bence siyah tayt çok iyi fikir, ben Türkiyede cesaret edemezdim, devam!

    YanıtlaSil
  14. Yırtık tayt çok iyi fikir ve yakışmış, ben Türkiyede cesaret edemezdim,devam!

    YanıtlaSil