Ana içeriğe atla

İstanbul Alışverişi 4

Gene bugünkü kombinimle karşınızdayım.Bu t-shirtte gene İstanbuldan:)) Hemde erkek t-shirttü benim tarzımı artık anlamışsınızdır.Salaş giyinmek vazgeçilmezimdir.Bide bişey aldım mı ya hep giyerim yada hiç giymem ortam yoktur benim.Ya çok severim ya hiç sevmem,ya çok yerim ya hiç yemem böle gider bu iş.Pembe converseli kombinlerimden sıkılmış olabilirsiniz ama napıyım henüz hevesimi almadım:) Bi süre daha idare edin beni :)

T-shirt:Beyoğlu Pasajı
Jean:Zara
Fular:Mango
Ayakkabı:Converse

Yorumlar

  1. hevesini alsan bile bu renk tshirt'e de o converse giyilirmiş yani (:

    YanıtlayınSil
  2. tshirt ve converse uyumun gözden kaçmadı pek şugar ;)
    biliyor musun? çoğu zaman ben de erkek tshirtlerine bakarım hem ucuz hem güzel oluyorlar çünkü :D
    kotunda çok güzel :)

    YanıtlayınSil
  3. Pelincim zaten ayakkabıma göre seçim yapıyorum bulmuşken hemen kaptım bende:)

    Matisseracım çok teşekkürler canım.Beni bıraksalar erkek reyonlarından çıkmıycam sağolsun annem bu tarzımı sevmiyo hanım hanımcık oldurmaya çalışıyo ama zor biraz baskı altındayım imdat:))

    YanıtlayınSil
  4. yine herzamanki gibi çok tatlı olmuşsun cnm,her anne malesef aynı benim annemde bana erkek çocu gibi giyinion yeter artık dio :D

    YanıtlayınSil
  5. Sehercim çok sağol canım:)Biz bildiğimi okumaya devam edelim yılmayalım:)

    YanıtlayınSil
  6. Sehercim çok sağol canım:)Biz bildiğimi okumaya devam edelim yılmayalım:)

    YanıtlayınSil
  7. Pembe Converse'ler bende de var ve henüz hevesim de bir değişiklik yok:)
    Ayrıca bu İstanbul Alışverişi yazıların da beni çook heveslendiriyor Zeto!Çook güzel şeyler almışsın,çok ta yakıştırıyorsun...
    Türkiye'ye dönüşte en az bi günümü İstanbul pazarlarında,pasajlarında geçirmek istiyorum:))

    YanıtlayınSil
  8. SvGLove Converse'lere olan tutkum bitmek bilmiyo bi türlü aynı duyguları paylaşmak ne güzel:)
    Teşekkür ederim canım.O pasajlarda ömür geçer valla:)

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)