İSTANBUL-1 Günde Kaç Yer Gezilir?

Beklenen resimlere sonunda kavuştum işte size İstanbul maceram.

Saat 7 sularında İstanbula varıldı.Heryer kapalı olduğu için soluğu Taksim Starbucksta aldık.Ardından Ortaköye geçtik mis gibi deniz kokusu ve manzara havanın soğukluğunu birazda olsa unutturdu bize.

Ardından tavla turnuvası başladı yenildim ve hesabı ödedim:)

Ortaköyün ara sokaklarında bol bol resim çekildi.Grafitilere hayran kalındı.

Taksime yeniden geçiş yapıldı Galtaya doğru uzun bir yol alındı.

Alışveriş yaptıktan sonra iyice bi karnımız acıktı soluğu Mano Burgerde aldık.Muhteşem hamburgerlerini yedik.Mekanın ufak olması şirin döşenmesi ayrı bi güzelliğiydi.Tavsiye edilir.

Havanın soğukluğuna dayanamayıp fosforlu renklerden oluşan bi palto edindim.Bundan sonra onla yola devam ettim.

Galataya doğru inerken duvarlar dahada bi renklendi deniz manzarası netleşti.

Yürüyerek Halice indik.Galatadan at beni Halice in tut beni yaptık:) Yürüyerek yola devam ettik.

Bu gezimiz biraz Turistik oldu.Gülhane Parkına doğru uzunca bir yol aldık.

Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane parkında şarkılarıyla yürüdük:)

Ardından hemen Topkapı Sarayına uğradık.

Muhteşem bahçesiyle büyülendim.Tarihi eserler ise beni o yıllara götürdü.Kaşıkçı elmasında gözüm kaldı:)

Bir sonraki durağımız Yerebatan Sarnıcı oldu.Medusa heykeli görüldü.

O kadar gidip de Kapalı Çarşıyı gezmeden dönmek olmazdı.O sıralarda yağmurun azizliğine uğradık.

Nişantaşında gezmeden bi İstanbul turu düşünemem.Nişantaşında gezildi alışverişe son gaz devam edildi:)

Kanyondaki Wagamama akşam yemeği durağımız olmaya adaydı fakat son anda karar değiştirildi.Bebek yollarına düşüldü.

Luca'nın dolu olmasıyla Lulu's tercih edildi bir güzel yenildi içildi:)

Yemekler bitince içkiye Kitchenette Ankaradan göç eden artık İstanbullu olan dostlarımla devam edildi.Bol bol sohbet ve dedikodu yapıldı,özlem giderildi.(Kızlar sizi çoook seviyorum:)

Planlı olan dönüşümüz bir anda spontane bir hal aldı.Gece kalmaya karar verdik daha sonra Ottoya gidildi ve gece Nuperada son buldu.Evinde bizi krallar gibi ağırlayan dostum Duygucumla geceye son verdik.Melike sultanı evine uğurladık.Dostlarla buluşmanın keyfi ise bambaşkaydı.

CONVERSATION

11 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

1. sok oldum resmen:) altini ustune getirmissin bir gunde gezilir mi bu kadar yaa:) bravo yani:)

YanıtlaSil
  2. İstanbul ancak bu kadar güzel yaşanırdı,hiç görmeyene fotoğraflarla bu kadar güzel anlatılırdı ! Bakmaya doyamadım vala hiç bitmese dedim :)
    Hepsini çok,çok beğendim canım :)
    Ama renkli mantona apayrı bayıldımm :)

YanıtlaSil
  3. çok eğlenceli bir tur olmuş canım..ben renkli trençkotuna bayıldım ama :)

4. ceketle nasıl cesaret etmiş diye düşünmüştüm almışsın üzerine bişi sorsana hava nasıl diye söyleyelim :P
    uyumunuza bayıldım maşallah sizeee
    Tam turistik tur olmuş gülhaneye gitmek nerden geldi aklınıza:)))

YanıtlaSil
  5. 1 haftalık geziyi 1 günde tamamladın ya diycek sözüm yok :) Footolar çok eğlenceli zetocan çalı süpürgeli fotoda bi cadı şapkan eksik :) Hamburgeri yemeden çekseydin ya fotoyu zetobur :))

6. Betülcüm sorma canım perişen oldum Ankara döndüğümde topallıyodum düşün artık kaç km yol yürüdüm:)

Selfetcim sağol canım keşke biraz daha kalabilseydik ve daha çok yer gezebilseydim.Paltoma bende bayılıyorum benim gibi renkli:)

Minicim teşekkür ederim arasıra denk gelip buluyorum öle şeyler:)

Moda(e)ratorcüm sorma canım benim içim dört kattı ama deri mont hiç ısıtmadı sağolsun bide o nasıl soğuk öle Ank hiç o kadarını yaşamadığım için bilemedim bi.Deri ceketin üstüne bide o paltoyu giydim 6. kata ulaştım:)Keşke sorsaydım.

Dostumcan bana gezme olsun yeter:) Zetoburum biliyosun napıyımm açım aç:)

YanıtlaSil
  7. Moda(e)ratorcüm Asıl amaç Topkapı sarayıydı baktık hemen yanında bi uğrayalım dedik:)Canım ben seviyorum uyumu ama bizimki pek sevmiyo:)

8. erkekler öyle oluyor basta sonra geliyorlar kıvama 6yıl flört 2yıllık evlilik:)) 8yıllık tecrübelerimle söylüyorum sen evet de geç ona:P

9. yaaa süper fotolar canım bunlar,,,insanın hemen bi istanbula gidesi geliyor,,,bu arada turla gitsen bi güne bu kadar yer sığdıramazlardı helal olsun walla:)))

YanıtlaSil
  10. Moda(e)ratorcüm tecrübelerine güveniyorum canım umarım dediğin gibi olur sabırlı bekliyorum:)

11. Zeytin dostum gel bigün senide götüriyim uzak diyarlara da gezdiriyim:))Benden iyi tur mu var takıl bana sen:)