Burnout Trend

Burnout trendi'nin türkçe karşılığını bulamadığım için kendimce anlatıyorum size :) Bi çok marka da kesin bu model t-shirtler görmüşsünüzdür şimdi bu t-shirtler yer yer ince duruyo içi gözüküyo hani bişey eskimeye başlayınca incelir üstündeki iplikleri dökülür ya o tarz işte incelen kısımlar da iç gözteriyo.Umarım anlatabilmişimdir :) İşte şimdi onlar moda.Biraz vintage havası katıyo hem şık hem rahat ayrıca.

CONVERSATION

3 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. ben anladım :) hafif transparamsı sanki ama bazı yerleri dimiii :)
    zaten bu sene içi göstermek moda,böyle giderse yakında hepimiz nü dolaşırız :))

    YanıtlaSil
  2. balgözlükız ay süpersin çok sevindim anlatabildiğime:) Olursa şaşırmam valla:)

    YanıtlaSil
  3. guzelmis beyendim :) xax abartilmasin tabid e:) transparan transparan gezmeylim

    YanıtlaSil