Ana içeriğe atla

Sevgililer Günü Yaklaşıyooooooo

Sevgililer günü yaklaştıkça hepimizi bi ne alsam stresi sarmaya başladı.E tabi ilişkinin süresine göre alınacak hediylerde değişiklik gösteriyo.Sizin için seçtiğim belli başlı hediyeler.

ToyWatch un Jelly saatleri hem şık hem kullanışlı.Ana kasası çıkarılabilen bu saatleri renkli kordonlarıylada kullabilirsiniz.Saate baktıkça her zaman sizi hatırlıyacağınızdan şüpheniz olmasın.Uzun soluklu ilişkiler için alınabilicek bir hediye.


Kareli gömlekler,Jean montlar ve deri ceketler her zaman için popülerliğini koruyan ürünlerdir.Eğer erkek arkadaşınız sportif giyinmeyi seviyorsa bunlardan birini mutlaka düşünün derim.
Gömlek-Gap/Jean Mont-HE/Deri Ceket-Zara


Parfüm her zaman  vazgeçilmezler arasında yer alır.Buram buram kokan parfümlerle hem büyüleyin hemde büyülenin :)


Çocuk ruhlu bi erkek arkadaşınız varsa psplerde kullanılan Guitar Hero tam size göre.Sizin için şarkılar çalsın söylesin ve beraberce eğlenin.Fotoğraf tutkunu, her anı ölümsüzleştirmek isteyen bir erkek arkadaşınız varsa fotoğraf makinesi alabilirsiniz.Ayakkabı tutkunu seçici ve gösterişli giyinmeyi seven bir erkek arkadaşınız varsa Pierre Hardy sneakerlarıda onlara hitap edecektir.

Ama en önemlisi onu ne kadar çooook sevdiğinizi dile getirmeniz olacaktır.Sımsıkı sarılmayı ve öpmeyide ihmal etmeyin tabi :)

Yorumlar

  1. Canım gerçekten çok üstünde durulması bi konu seçmişsin...çok zor karar veriyosun bu gibi durumlarda...sana ne alınacağını,kalbinde yatanı çok iyi biliyorum tabiki de toywatch pembe lakabı: (Çilekli toywatch:))

    YanıtlaSil
  2. Yardımcı oldumsa ne mutlu bana.Ay dostum delimisin yaaa:))

    YanıtlaSil
  3. hmmm peki ya ben guitar hero ya bayılıyorsam ve hatta ilk fırsatta almayı planlıyorsam noolucak ?? :) sanırım benim icime bi oglan cocugu kacmıs :))

    YanıtlaSil
  4. Bilemedim şimdi ne yapmak lazım:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)