Ana içeriğe atla

DIY- Marilyn Monroe Kolye

Pembe ve kırmızdan oluşan Marilyn Monroe kolyem karşınızda.

Yorumlar

  1. çok tatlı olmuş, ellerine sağlıkk >.<

    YanıtlayınSil
  2. Teşekkür ederim Matisseracımmmm:)Yakında bayılcaksın ama bunları görmekten:P

    YanıtlayınSil
  3. bayılmam ben aksine daha çok hoşuma gidiyor, heves geliyor, did dans la yaptığınız şeyler gerçekten çok hoş, benim işten dolayı hiçbirşeye vaktim kalmıyor, saatlerim işte geçiyor, ben de o kadar istiyorum ki yapmayı pazar günü bir kaç şey yapıcam ben de :))
    üstelik ne kadar güzel hemen çekip koyuyorsunuz çok özendim , benim hemen yapıp çekme fırsatımda olmuyor :( neyse hallediem ben de sorunları :))

    YanıtlayınSil
  4. Canım sende iş yerinde kendine böle marifetli bi dost bul bence o zaman daha kolaylaşır bu yapım ve çekim işleri sağolsun dostum sürekli bi beni çekiyo ve öğlenleri malzeme alışverişine gidiyoruz.Kısacası birlikten kuvvet doğuyo:))

    YanıtlayınSil
  5. doğru söylüyorsun, ama işyerinden dışarı bile çıkamıyorum çoğu zaman , benim de destek aldığım bi ablam var esinspiration'ım onla beraber yapıyorus, hem bir yandaş olunca daha zevkli oluyore >.<

    YanıtlayınSil
  6. Yaa çok duygulandım bak şimdi... Sen niye hep beni ağlatmaya çalışıyosun :)) Seviyorum seni zetocan :))

    YanıtlayınSil
  7. yine güzel yine harika olmuş diyeceğim zetocum ;) ellerine sağlık :)

    YanıtlayınSil
  8. ellerine sağlık valla çok başarılı olmuş:) cnm yalnız yapılış aşamalrını göstermen en azından analtman mümkün mü?özellikle bu pvc kaplama olayı nasıl oluyo onu merak ediyorum )bilgilendirebilitsen sevinirim. sevgiler.. :)

    YanıtlayınSil
  9. Bayılıyorum senin yaptıklarına :)

    YanıtlayınSil
  10. zeto bu ne hiz ne beceriklilik ne uretkenlik:)
    bu da super olmus, ellerine saglik:)
    pvc olayini bizlerle paylasmayi dusunur msn, yapilis asamali video veya daha basiti de olur :D

    YanıtlayınSil
  11. Fashion Minicim çoook teşekkürler:)

    Şaşkın Kraliçe PVC kaplama olayı kırtasiylerde oluyo istediğin resmi gidiyosun kaplattırıyosun.Sonrası işte senin yaratıcılığına kalmış.Bi kaç tane daha şey yapıyorum onların yapım aşamasını tek tek görüntülerim senin için.

    Siucummm çook mutlu oluyorum böyle güzel güzel övgüler duyunca sağol:)

    Betülcüm ben taktımmı bişeye durduramıyorum kendimi seri üretime geçiyorum:) Çook teşekkür ederim güzel övgülerin için.Tabikide paylaşıcam yaptıklarım bitsin yapılış aşamalarını tek tek çekicem.

    YanıtlayınSil
  12. Bayıldıımmm!!!! Ellerine sağlık canım ;)

    YanıtlayınSil
  13. teşekkürler cnm vala merakla bekliyoruz:)

    YanıtlayınSil
  14. Bunları kendin mi yapıyosun? bu kolye çok güzeel ben de istiyorumm

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSTANBUL

Ani bir kararla İstanbula gitmeye karar verdim.Biletimi aldım hazırlıklara akşam başlamayı düşünüyorum.Yarın öğlen İstanbulda olucam Pazartesiye kadar yokum.Nerde değişik şeyler bulabilirim beni bilgilendirirseniz sevinirim.İstanbul dönüşü postlarımla burda olucam şimdilik hoşçakalın...

Unutulan Bileklik Yapımı

Daha önce yaptığım bileklikleri paylaşmıştım.Ama bu V modeli bir türlü hatırlayamadım ta ki şimdi görene kadar:) Nasıl yapmışlar hadi bakalım:)


Her renkten 2 tane ip kullanıyoruz.Önce renkleri ikiye ayırıyoruz sonra başlıyoruz düğüm atmaya.Elin duruşuna dikkat.



Bakın ilk sıra bitmiş bile.Aynı şekilde başa gelen renkle devam ediyoruz.Hazır öğrenmişken akşam kendime bir tane yapıyım bakalım nasıl olacak görelim:)




Görsel:honestlywtf

Zeto Wedding

Uzun bir aradan sonra herkese 'Merhaba' O kadar çok şey birikti ki nerden başlasam bilemiyorum. Ama en önce düğünden başlamalıyım sanırım. En çok görmek istediğim yerlerden biriydi Paris benim için. Hem gördüm, hem de unutulmaz anlar yaşadım. Evlenmek için biz Ankara, İstanbul yada İzmir arasında kalmadık hiç. İstediğimiz şey ailemizle birlikte olup, yurtdışında evlenmekti, telaşsız, stressiz ve bunu çokta güzel başardık. Saçımı, makyajımı herşeyimi o gün kendim yaptım o kısımlarla ilgili bir post ise daha sonra gelicek. Konsoloslukta 18 Temmuz günü birbirimize sonsuza kadar 'Evet' dedik. Hayatınızda sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın, kim ne der diye asla düşünmeyin inanın hep güzel şeyler sizi bulacaktır, bir dost tavsiyesi ;)