DIY(Do ıt Yourself)- Star

Gene boş duramadım gittim düz siyah t-shirt aldım.Birazda zincir alıyımda bi yerlerde kullanırım dedim .Yatağımın üzerine bütün malzemelerimi serdim öle baktım baktım durdum. Neyse sonunda buldum yapacak bişi :) Bu aralar biraz fazla takmış durumdayım heralde çünkü her akşam bişiler dikiyorum artık eğilmekten boynuma da ağrılar giriyo :) (Sanki 40 yıllık terziyimde bilmiş bilmiş bi konuştum:)

Uzun lafın kısası evde yıldız şeklinde taşlarım vardı.Beğenmeyip kullanmıyordum meğer ne hata etmişim sonradan anladım.Küçük gördüm, hor gördüm o taşları :))

İlk önce keçeden yıldız yapayım taşlarıda muntazam bi şekilde dikeyim sonrada t-shirte dikerim dedim amaç oydu yani.Sonra baktım hiç içime sinmedi.Napıyım napıyım derken bu şekil çıktı bi anda.İlk önce t-shirte dikmeye başladım yıldızları baktım dönüyo yıldızlar ben gene keçe kullanayım dedim.Bi güzel keçeye sıraladım.Sonra iki yanına diktim.Aldığım zincirleri de birleştirdim upuzunn bi zincir yaptım zinciri çapraz taktım.Kalan bi parça zinciride yıldızların bi ucuna ve diğer ucuna diktim böylelikle zincirler dökümlü durdu.

Severek yaptım ve hemen giydim nasıl olmuş beğendiniz mi???




CONVERSATION

14 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. süper olmuş canım eline sağlık iyi günlerde kullan...
    öyle sende olan taşları hor görüp outlet görmicekmişsin:)))

    YanıtlaSil
  2. Sağol Selocanım doğru sölüyosun bundan sonra hiç bi malzememi küçümsemiycem:))

    YanıtlaSil
  3. Dostum adı star değil rütbeni bilicen olsaydı :))
    Güle güle giyin şekercim çok başarılı olmuşş...

    YanıtlaSil
  4. zeto bende dün zincirlerle t shirt yeniledim ama foto makinamı getirmeyi unutmuşum . omuzlar hoş durmuş ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  5. Sağol canım:) Sende çek koy biran önce merak ettim şimdi:)

    YanıtlaSil
  6. Neden olmasın Didoşum olabilirdi tabi.Sağol hayatım:)) 2-1

    YanıtlaSil
  7. süper olmuş:)! tam benim tarzım!

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Sedacım :)

    YanıtlaSil
  9. zetoo ben bu tshirt ü çok sevdimmm ama:)

    YanıtlaSil
  10. Sağol canım bende çok sevdim her gören soruyo zaten bende bi mutlu oluyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Süperr ötesii !! Bayıldım tek kelimeyle..Ellerine sağlık,iyi günlerinde giy :) Bi de siyah ceketini çok sevdim,çok da yakışmış sana :)

    YanıtlaSil
  12. Selfetcim sağol biraz dikiş dikebiliyosan sende yapabilirsin:)
    Sağol canım:)

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık cnmm , BA-YIL-DIM ;)!!!

    YanıtlaSil