Çorap Aranıyor...


















Çorap krizi hepimizi sarmaya başladı.Haftasonumu çorap aramakla geçirdim ama malesef aradığım çorabı bulamadım.İstediğim çorap da öle ahım şahım bişi değil şöle biraz renkli olsun yeter ama nerdeeee.Penti ilk durağımdı tamam rengarenk çoraplar var ama  çizgili,desenli bulmak imkansız.Ardında Calzedonia ya gittim neyseki orda bir tane çizgili çorap bulabildim.Onun dışındakiler gene sıradan çoraplar ama çocuk çoraplarını görünce fikrim değişti.
Neden üreticiler yalnızca çocuklara göre renkli çorap üretirler ?
Yaşı büyük olan insanların kalpli, fosforlu çorap giymeye hakları yokmudur ?
İlla yurtdışından mı almalıyız çorapları ?
Şu yukardaki çorapları görüpte isyan etmemek eldemidir ?
Bu soruların cevaplarını arıyorumm....
P.S:Amma çok 'çorap' demişim sanırım kızgınlıktan :)
Sevgili Mervede benim gibi bu durumdan şikayetçi olanlardan biz destek grubumuzu kuruyoruz katılımları bekliyoruz :)

CONVERSATION

12 yorum/Durma Sende Yorum Yaz:):

  1. aynen zetocum yokki şöyle renkli desenli çoraplar alalım aynı dertten muzdaribiz valla:S

    YanıtlaSil
  2. Mervecim umarım sesimizi birileri duyar...

    YanıtlaSil
  3. 1 ve 2 olandan burada BAĞDAT CADDESİNDE var canım 50 tl ithaller bilesin mucx

    YanıtlaSil
  4. Sağol canım bilgilendirdiğin için.En yakın zamanda gelicem zaten senden artık yerleri öğrenirim:)

    YanıtlaSil
  5. fıstık yeşilköy pazarına bi bak derim ben,hem her türlüsünü bulursun hem de biraz daha uyguna, bu tip şeyler bazen mağazalardan çok pazarlarda daha rahat bulunuyor

    YanıtlaSil
  6. Canım keşke bilsem İstanbul pazarlarını birinin beni kolumdan tutup götürmesi lazım:)

    YanıtlaSil
  7. oooooo yeşilköye bi takılsan bi daha vazgeçemezsin,ben geçen sene daha okul bitmemişti,çarşamba günleri dersi filan kırıp direk ordaydım, etiketi yırtık gap gömlekler,zara pant.lar,orjinal ihraç fazlası aklına ne gelirse,yeri çok basit aslında ama bilmeyince haklısın..

    YanıtlaSil
  8. Yaaaa çok kıskandım şimdi yeri nerde sen bi sölesene canım bi hangi gün kuruluyo ben taktım bi:)

    YanıtlaSil
  9. tatlım geç yazdım pardon, florya tren istasyonundan giderken yada florya lokantalarının başladığı yer,bi şekilde yeşilköye gidersen ,büyükşehir sosyal tesislerin yanı zaten çok büyük bir pazar,çarşamba günleri kuruluyor,belirli tezgahlar var zaten çok iyi,bi gün gideriz en fazla çekeriz:)

    YanıtlaSil
  10. Sağol hayatımm çarşamba olması olması sıkıntı tabii biraz ama değicekse neden olmasın:)

    YanıtlaSil
  11. Çorapları görünce tıkladım hemen umarım zet bulmuştur bunları dedim :/ Bu arada zet'cim ben yeşilköyde oturuyorum biliyorsun pazara gelmeye niyetlenirsen haber ver :)
    ya da ben böyle çorap bulursam toplarım senin için :)

    YanıtlaSil
  12. Siucum bunlardan değilde Accessories da bi tan buldum kapli üstelik aldım hemen süper bişi onu giymek için sabırsızlanıyorum:)Çok sağol hayatım gelirsem haber veririm tabii:)

    YanıtlaSil